ادعای آمریکایی‌ها درباره قدرت سایبری ایران

به گزارش بصیر به نقل از گروه جنگ نرم مشرق- منابع آمریکایی در راستای راهبرد ایران‌هراسی خود ادعا می‌کنند ایران به مهمترین تهدید سایبری علیه منافع آمریکا تبدیل شده و تاکنون به تعداد زیادی از تاسیسات و تجهیزات نظامی آمریکا، حمله هکری کرده است!

در گزارشی که سایت freebeacon منتشر کرده، به نقل از رئیس سابق کمیته دائمی اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا ادعا شده که ایران با کمک روسیه، شدیدترین حملات سایبری را علیه تجهیزات نظامی آمریکا اجرا کرده است.

پیتر هوکسترا نماینده سابق جمهوری‌خواه ایالت میشیگان در سخنرانی در جمع اعضای فعلی مجلس نمایندگان آمریکا با طرح این ادعاها بیان کرده که ایران در مدت کوتاهی توانست قدرت سایبری خود را افزایش دهد به طوری که تاکنون چندین حمله سایبری موفق علیه بازارهای مالی و زیرساخت‌های اقتصادی آمریکا انجام داده است.

ادعای آمریکایی‌ها درباره قدرت هکری ایران// در حال ویرایش

این نماینده سابق آمریکایی معتقد است ایران با کمک روسیه توانسته به چنین قدرت سایبری دست پیدا کند.

هوکسترا که به مدت ۱۰ سال از ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ عضو کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا بود، همچنین ادعا کرده که همکاری‌های سایبری ایران و روسیه برای ضربه زدن به منافع آمریکا همچنان رو به گسترش است. بنابراین او به مقامات آمریکایی نسبت به احتمال تشدید حملات سایبری در ماه‌های آتی، هشدار داده است.

ادعای دیگر هوکسترا این است که قدرت سایبری ایران آنچنان پیشرفته و جدید است که آمریکا قادر به مقابله با آن نیست.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا