مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد

آمادگی ۱۰ مدرسه فریدونکنار برای میزبانی از فرهنگیان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سید علی محمدی در جمع مدیران و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان فریدونکنار ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: بیش از ۱۲۰ کلاس درس را برای اسکان فرهنگیان در قالب ۱۰ مدرسه در نظر گرفته ایم که این مدارس را به دو گروه درجه الف و درجه ب تقسیم نموده ایم.

وی تصریح کرد: در مدارسی که در گروه درجه الف قرار دارد برای هر کلاس یک عدد یخچال، تلویزیون و فرش قرار دارد و در کلاس های درجه ب یخچال و تلویزیون به صورت مشترک برای استفاده فرهنگیان لحاظ شده است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خاطرنشان کرد: جلساتی با مدیران مدارس به کارگیری شده، سرایداران و همکاران خدماتی برگزار نموده ایم و تذکرات لازم را گوشزد نموده ایم، همچنین دبستان ۲ شهید شالیکار شهرستان نیز به عنوان ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شد و برای پذیرش مسافرین از ۲ مهماندار استفاده نموده ایم.

وی یادآور شد: از شهرداری با توجه به اینکه در مدارسی چون خسروی، رسالت، توانگر و شالیکار حجم ورودی مسافر زیاد است و تولید زباله نیز افزایش خواهد یافت درخواست کرده ایم که به صورت روزانه زباله های تولید شده را جمع آوری و از محل دور نماید تا مشکلی برای مهمانان عزیز نوروزی در این مدارس به وجود نیاید.

 

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: ۲ مدرسه ذخیره نیز در نظر گرفته ایم که پذیرش آن به صورت اینترنتی است و در ماه فروردین می توانیم آنرا در اختیار مسافرین قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا