در حاشیه دیدار با خانواده 5 شهید یزدانخواه

حسین زاده: به دنبال پشت میز نشینی نیستم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، محمد حسین زاده در حاشیه دیدار خود با خانواده معزز ۵ شهید یزدانخواه در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به دنبال آن بودم که اولین روز کاری خود را با حضور در مزار شهدا آغاز کنم اما به دلیل آنکه اولین روز کاری من با جلسه شورای اداری استان همزمان شده بود نتوانستم به مقصود مورد نظر خود برسم به همین دلیل بعد از سه روز تاخیر به همراه ریاست بنیاد شهید و معتمدین معین بنیاد به خدمت خانواده پنج شهید یزدانخواه رسیدیم.

DSCN0038

وی تصریح کرد: من خود را مدیون این انقلاب و شهدا می دانم و معتقدم آنچه که نظام و جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده است خون شهداست و امیدوارم بتوانم با تاسی از خون شهدا و کمک خانواده معزز آنها در پیگیری امور و مصوبات شهرستان گام موثری برداریم.

حسین زاده افزود: حضور و همنشینی با خانواده معظم شهدا در تقویت روحی این جانب به عنوان یک فرزند از این انقلاب می تواند مثبت و موثر واقع شود و از آنها می خواهم پشتیبان من در امور باشند.

وی با بیان اینکه سیاست ما بر این است که یک مدیر میدانی باشیم نه پشت میزی، خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه حضور من در فریدونکنار با روزهای پایانی سال متقارن شده است تمام تلاش ما بر این است که امور را مستقیما پیگیری نمائیم به همین دلیل در شب گذشته به همراه معاون شهردار فریدونکنار در سطح شهر حاضر شدیم و روشنایی معابر، زباله و ساماندهی و زیباسازی سطح شهر را پیگیری کردیم و از آنها خواستم تا قبل از پایان سال ضعف ها برطرف گردد.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به دغدغه های خود در امور فرهنگی خاطرنشان کرد: به دنبال تقویت امور فرهنگی در شهرستان هستم، فریدونکنار به عنوان خطه مبارک یا همان قم ایران است و تلاش خواهم کرد که بحث های فرهنگی چون کتابخانه و موضوعات مرتبط با آن را پیگیری نمایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا