شیخ سلفی: پیامبر(ص)را در دیرالزور دیدم!

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، یکی از سلفی های تندرو در گفتگو با شبکه “السوری الحر” از دیدار خود با پیامبر(ص) خبر داد!
 
«شیخ خالد الحماد» در گفتگو با این شبکه خبری با بیان اینکه پیامبر را در دیرالزور ملاقات کردم اظهار کرد: پیامبر به من گفت: به همراه انقلابیون در جنگ منطقه “رنکوس” علیه شیعیان و علوی‌ها شرکت خواهم کرد!
 
وی که سمت معاونت گروه تندروی جبهه الاصاله و التنمیه (اصالت و توسعه) را برعهده دارد افزود: پیامبر به من گفته که همیشه همراه شما و انقلابیون خواهم بود!
 
این سلفی در ادامه مدعی شد که البته اولین بار نیست که با پیامبر دیدار می‌کنم و به فضل خدا(!) در رنکوس نیز مانند شهرهای دیگر بر ارتش سوریه پیروز خواهیم شد.
 
اظهارات عوامانه و غیرواقعی و آمیخته با دروغ و افترا به نام دین و نیز بازیچه قرار دادن مقدسات اسلام مفتی‌ها و شیوخ سلفی وابسته به القاعده همواره یکی از راه‌های روحیه دادن به تروریست‌های تکفیری در سوریه بوده است.
 
نیروهای ارتش سوریه پس از ۳۲ روز محاصره کامل تروریست های مسلح در شهر استراتژیک یبرود واقع در سلسله جبال القلمون این شهر را به طور کامل تحت کنترل خود در آوردند.
 
یک منبع نظامی سوری با بیان اینکه شهر یبرود در امنیت کامل به سر می‌برد، اعلام کرد که هدف بعدی ارتش آزادسازی «رنکوس» خواهد بود که با آزاد سازی آن و چند منطقه باقی مانده حضور تروریست‌ها در القلمون پایان یافته تلقی شود.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا