فرماندار فریدونکنار مطرح کرد

فریدونکنار آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

به گزارش بصیر، محمد حسین زاده در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به ساحلی بودن و نزدیکی فریدونکنار به پایتخت کشور هرساله در ایام تعطیل سال این شهرستان شاهد حضور مسافران و مهمانان بوده است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل ورود مسافر موجب رونق صنعت گردشگری و توریسم در شهرستان می شود و ما نیز به دنبال رسیدن به این هدف هستیم.

حسین زاده خاطرنشان کرد: آنچه که برای ما در این ایام برای خدمت رسانی بهتر به مهمانان و مسافرین مهم است تامین امنیت شهرستان می باشد به همین دلیل از دستگاه امنیتی خواسته ایم که بهترین شرایط را برای فریدونکنار مهیا سازند تا با هیچ مشکلی روبرو نشویم.

وی افوزد: ما نمی خواهیم فضا را امنیتی کنیم بلکه می خواهیم امنیت را برای توریسم و مسافر فراهم نمائیم تا همشهریان و مهمانان این شهرستان با خاطره خوشی از فریدونکنار خارج شوند.

فرماندار فریدونکنار در ادامه اذعان داشت: مردم فریدونکنار مردمی خونگرم و مهمان نواز هستند و این امر را در سالهای گذشته اثبات نموده اند و امسال نیز این شهرستان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آمادگی کامل دارد.

 

وی در پایان تاکید کرد: زمانی می توانیم از مسافر و توریست بهره ببریم که نهایت تکریم و احترام را برای آنها قائل شویم و لحظات خوبی را برای آنان در این شهرستان رقم بزنیم. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا