شماره پیامک برای آگاهی از وضعیت راهها

به گزارش بصیر به نقل از ايرنا ،مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت:همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، طی ۲۴ ساعت گذشته هشت میلیون و ۶۹۹ هزار و ۹۵۶ خودرو در آزادراه های استان تهران و البرز تردد کردند. 
 
علی اکبر آشوری افزود: تردد این تعداد خودرو در استانهای البرز و تهران توسط ۱۱۲۶ تردد شمار ثبت شده که نسبت به روز گذشته ۸/۹ درصد افزایش یافته است.
 
وی با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی توصیه کرد: با توجه به افزایش تردد خودرو در راههای مواصلاتی کشور هموطنان می توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راههای کشور با شماره تلفن گویای ۸۸۹۲۵۲۵۲ و ۱۴۱ تماس بگیرند و یا اینکه به وب سایت iran141.ir مراجعه و یا به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند.
 
آشوری در خصوص انسداد چهار محور مواصلاتی کشور یادآور شد: محور شهداد – نهبندان واقع در استان کرمان به دلیل وقوع سیلاب از کیلومتر ۶۰ تا ۷۳ همچنان تا اطلاع بعدی مسدود است.
 
وی گفت: محور پونل – خلخال در استان گیلان به دلیل بارش برف، محور دیهوک – نهبندان در استان کرمان به دلیل جاری شدن سیل و محور شمشک ـ دیزین در استان البرز به دلیل بارش برف تا اطلاع بعدی مسدود است، اما همه روزه امکان تردد از تهران به محور شمشک تا پارگینک بالا از ساعت هفت تا ۱۷ و همین طور از کرج به محور دیزین تا پارگینک پایین به طور ۲۴ ساعته میسر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا