اختصاصی/ ایستگاه کربلا- همراه با شهید نوروز

مهمترین کلام از نظر شهید فریدونکناری

با درود و سلام بر یگانه منجی عالم بشریت و نائب برحقش امام امت و شهدای راه حق و فضیلت و با درود و سلام بر شما امت شهیدپرور که در راه احیای اسلام عزیز از بذل جان و مال دریغ نورزیدید.

بار پروردگارا! معبودا، نظری بیفکن بر این خطه لاله گون که با خون شهیدان رنگین گشته است. یا رب و درود، عنایتی کن بر این بنده گنهکارت که از زیادی معصیت به تو پناه آورده است بارالها! بپذیر این هدیه ناقابل یعنی جانم را که در طبق اخلاص نهاده و به پیشگاه تو تقدیم نموده ام.

و ای خدای غفار بیامرز هر انکس را که در راه تو گام برمیدارد.

اینجانب تقی شکری از این سرزمین خون و شهادت پیامم را بر این صفحه می نگارم تا اینگونه نوشتارها در صفحات تاریخ گشته و حجت بر تمام رهروان راه حق تمام گردد. شما ای امت همیشه در صحنه اگر طالب فلاح و رستگاری می باشید باید به پیام شهدا گوش فرا دهید. اگر می خواهید فردای محشر روسپید باشید باید کلام شهیدان را به جان دل خریده و در عمل به آن کوشا باشد.

اول کلامی که از زبان هر شهید به خون غلطیده در دم جان دادن بر می خیزد این است که این انقلاب و رهبر عزیز و روحانیت را تا لحظه ای که قطره خون در بدن دارید تنها نگذارید و به فرامین امام بزرگوار که از متن اسلام است گوش فرا داده و بدان عمل نمایید و نیز پشت جبهه را همچون گذشته گرم نگه داشته  و با آمدن به جبهه به نبرد با دشمنان اسلام ادامه دهید تا انجا که دیگر در زمین ظلمی نبوده و ظالمی باقی نماند.

مردم، تقوای خدا را پیشه خود ساخته و از گناهان بپرهیزید که در این صورت فردای قیامت شهدا گریبانگیر شما خواهند بود.

هرگاه به فکر گناه افتادی بیاد آر ان لحظه جان دادن هزاران شهید به خون خفته را که برای رضای خدا و خدمت به شما این مرام را برگزید و اما شما ای پدر و مادرم از زحمات جبران ناپذیری که برایم کشیدید بسیار شرمنده ام و از شما متشکرم که امانت را خوب به صاحبش داده و صبر و استقامت پیشه کردید. سعی کنید که همیشه در خط امام گام بردارید و کاری نکنید که روحم آزرده گردد و اما شما ای خواهرانم حجاب خود را حفظ کنید که حجاب شما از خون شهدا که در راه خدا ریخته می شود با ارزش تر است و اما تو ای برادرم درسهایت را بخوان و در راه اسلام قدم بگذار و هیچگاه امام را تنها نگذار و سنگرها را خالی نگذار و در پایان از همه کسانی که در حقشان بدی کردم حلالیت می طلبم و امیدوارم که پوزش مرا بپذیرند

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

والسلام علی من التبع الهدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا