مرکز نشینان از دادن عوارض معافند!!!

به گزارش بصیر:

در جای جای ایران اسلامی ابتدای ورودی هر استان عوارضی مستقر است الا مازندران! شاید بگوئید مرکز نشینان از برند پایتخت استفاده می کنند! آنها حتی تهران را به مقصد قم و یا مازندران از کمربندی خارج می شوند عوارض می دهند اما مازندران جزیره آزاد آنهاست.

مازندارن به حیات خلوت متمولین به ویژه پایتخت نشینان تبدیل شده و ما نیز به سرایداران آنها، با واژه هایی چون آنها مهمان نواز هستند که هستند سالهای سال سرمان را شیره می مالند و ما هم اصلا به روی مبارک خودمان نمی آوریم.

عوارض یک منبع بزرگ مالی برای هر استانی می باشد که علاوه بر اینکه به نوعی در استان امنیت را تامین می کند از این منابع عظیم می توانند ئر زیباسازی، توسعه عمران و آبادی و ساخت و بهبود وضعیت راه استان استفاده نمود.

مازندران از تمام منابع و موهبت های خدادای همچون کوه، دریا و جنگل برخوردار است و مسافرین زیادی را در تمام ایام سال به ویژه تعطیلات نوروز و تابستان پذیرا است و همواره سعی بر این بود که بهترین نحو از میهمانان خود استفاده کند.

مازندران مرکز حکومت علویان به صورت رایگان تمامی امکانات را در اختیار توریست و گردشگران قرار می دهد و کمترین درآمد از این هجمه توریسم نصیب میزبان می گردد، اگر تا به امروز به مناطق دیدنی و گردشگری کشور عزیز ایران سفر کرده اید حتما تائید کننده این مطلب خواهید بود که برای دیدن هرچیزی حتی در داخل کویر از ما پول و عوارض می گیرند اما ما با عوارض شهری همه جا را مهیا می کنیم تا حضرات از آن استفاده کنند، تخریب کنند و ما باز به دنبال بازسازی آن باشیم.

مسئولین مازندران توجه داشته باشند با پول ماشین هایی که از سوی غرب، شرق و مرکز که مهمانان عزیز برای استفاده از فضای بکر آب و هوای پاک کوه، جنگل و دریا تشریف می آورند می شود صدها پروژه ناتمام و جدید ساخت، چه سیاستی حاکم است و نمی گذارد این اتفاق میمون بیافتد؟ وقتی زمان تقسیم اعتبارات در مجلس و دولت می شود کمترین تخصیص ها برای مازندران است و…

این تنها یک نکته از هزاران اجحاف به دیار علویان است، امیدواریم مسئولین توجه بیشتری به حیات خلوت و مرکز استراحت خود داشته باشند تا بیش از این شرمنده مردم دیار علویان نگردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا