مراجعه بیش از سه میلیون مسافر به پایگاه‌های طرح ایمنی و سلامت

آزمایش‌ فشار خون مسافران نوروزی رایگان صورت پذیرفت

به گزارش بصیر به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وحید قبادی دانا با تشریح آخرین خدمات ارائه شده اعضای جوان این سازمان اظهار داشت: در پنج روز گذشته و با تلاش اعضای جوان این سازمان ۸۶۸ هزار و ۴۴۴ نفر از مسافران نوروزی برای دریافت خدمات متنوع فرهنگی و امدادی با خودروهای شخصی به پایگاه‌های این سازمان در سراسر کشور مراجعه کرده‌اند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد: همچنین در مدت زمان یادشده دو میلیون و ۳۹۹ هزار و ۱۸۷ نفر از مسافران نوروزی بدون وسیله نقلیه نیز به پایگاه‌های یادشده مراجعه کرده‌اند.

وی توضیح داد: در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی امسال تاکنون، ۸۰ هزار و ۷۹۴ نفر به پایگاه‌های سیار سازمان جوانان مراجعه و ۸۶ هزار و ۳۷ نفر از فضای دوستدار کودک استفاده کرده‌اند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اضافه کرد: همچنین در ایام تعطیلات سال نو ۹۲ هزار و ۷۵۲ نفر به ایستگاه‌های سلامت جهت انجام رایگان آزمایش‌های فشار و قند مسافران نوروزی مراجعه کرده‌اند و ۱۲۰ هزار و ۳۱۴ نفر از خیمه‌های نماز جهت اقامه نماز استفاده کرده‌اند.

قبادی دانا همچنین از توزیع دو میلیون و ۲۸۸هزار و ۳۴۷ قلم انواع وسایل فرهنگی از قبیل نقشه راه‌ها، معرفی جاذبه‌های گردشگری و تفریحی، نکات ایمنی و امدادی و شناسایی مناطق پرخطر و حادثه‌خیز بین مسافران نوروزی جاده‌ها و مسیرهای ورودی به شهرهای کشور خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، وی گفت: این اقلام فرهنگی توسط ۱۶ هزار و ۵۰۷ نفر از اعضای فعال و جوان این سازمان شرکت‌کننده در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی انجام شده است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از هموطنان خواست به‌منظور شناسایی نقاط پرخطر و حادثه‌خیز و جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی در مبادی ورودی شهرها به پایگاه‌های این سازمان مراجعه کنند و از راهنمایی اعضای جوان و فعال این سازمان برای شناسایی موارد یادشده کمک بگیرند.

انتهای پیام/*

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا