اختصاصی/ ایستگاه کربلا(5)

وظیفه انسانها از دید شهدا

بسمه تعالی
بصیر:

سلام برتو، پروردگار جهانیان و مالک اصلی جهاد. سلام بر محمد مصطفی (ص) و سلام بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی که با حرکت حسینی خود، جهان را بیدار و اسلام را زنده کرد.
سلام بر رهروان پاک و مخلص خدا و سلام بر فاطمه، زینب و امت شهید پرور ایران و … حال که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی نهایی نزدیک می شود آمریکای ملعون که نتوانسته به اهداف شوم خود برسد، دسیسه چیده تا از جهانی شدن این انقلاب جلوگیری کند و صدام جنایتکار را بر ضد مردم ایران و اسلام به صحنه آورده، اما آمریکا و صدام نمی دانند که به همت مسلمانان جهان، چه سرنوشت شومی انتظارشان را می کشد.
برادران و خواهران، وظیفه ما حفظ و نگهداری اسلام و جهانی کردن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی است. همچنین ما موظفیم تا از روحانیت اصیل و مبارز اسلام جانبداری کنیم. من وظیفه خود دانسته که در جنگ علیه باطل شرکت کنم و حال که این موقعیت را پیدا کرده ام که در سنگر اسلام قلب آمریکا و دیگر دشمنان اسلام را نشانه گیرم؛ افتخاری بالاتر از این باری خود نمی دانم.
خداوندا اگر قابلیت شهادت را نزد تو پیدا کرده ام، مرا به آرزویم برسان که شهادت نزد یاران خدا و امام زمان (عج) گواراست خدایا، مرا یاری کن تا بتوانم وظیفه ای را که تو برعهده ام نهاده ای، به خوبی ادا کنم.
خدایا، بارالها، معبودا، من ضعیف و ناتوانم دوست دارم چشمهایم را، دشمن در اوج دردش از حلقه در بستان درآورد، دستهایم را در تنگه چزابه قطع کند، پاهایم را در خونین شهر از بدن جدا سازد و قلبم را در سوسنگرد آماج رگبارهایش کند و سرم را در کردستان از تن جدا نماید تا در کمال فشار و آزار، دشمنان مکار ببینند که گرچه چشمها و دستها و پاها و قلب و سینه و سرم را از من گرفته اند اما این کوردلان بدانند که یک چیز را نتوانسته اند بگیرند و آن ایمان و هدفم است که عشق به الله و معشوقم و به مطلق جهان هستی و عشق به شهادت و عشق به امام بزرگوار و اسلام است (ای گروهکهای داخلی که اکنون در ایران ما هستید و آبرو و حیثیت پدران و مادران بزرگوار مارا می ریزید.)
بدان که تو برای آخرت آفریده شده ای نه برای دنیا، برای هستی، نه برای نیستی و برای مردن نه برای زندگانی. و بدان تو در حال کوچ کردن می باشی و در سرای موقت و در راه بسوی آخرت  هستی و تو رانده مرگی که گریزنده از آن رهایی نمی یابد و جوینده آنرا از دست نمی دهد. و ناچاری مرگ او را در می یابد پس بترسد از اینکه مرگ تو را دریابد و تو در حال گناه باشی. یک لحظه  فکر و اندیشه کن که چقدر در گناه غوطه ور هستی و در منجلاب فساد درگیر شده ای نکن نکن این کار را  که عاقبت پشیمان می شودی انشاءالله.
مادر و پدر عزیزم
تشیع جنازه مرا سبک و ساده برگزار کنید و اگر جنازه ام پیدا نشد، بر مزار سایر شهیدان بروید، ابتدا  امام را دعا کنید و بعد برایشان فاتحه بخوانید ای دشمنان داخلی و خارجی اسلام، در تشیع جنازه ام شرکت نکنید. مگر برای هدایتتان. بدانید که کورکورانه این راه را نرفته ام آگاهانه و با احساس مسئولیت نسبت به کشورم به سربازی رو کرده ام نه هیچ چیز دیگر. و خدا را سپاس بیکران که در رحمت را به روی من گشود و جرأتم داد تا از مرگ نهراسم. تاکنون من مرده بودم و در این لحظه های آغاز جهاد و شهادت است که احساس زنده بودن می کنم و زندگی غرورآفرین را در پیش روی خود می بینم و به رهبرعزیزم و آموزگار سراسر گیتی بگوئید من درس شهادت را در مکتب اسلام آموختم. به آموزگارم بگوئید من اینگونه در کلاس انقلاب حاضر و ناظر بودم.
به همرزمانم بگویید من تکلیفم را تا آخرین لحظات حساس نیز نوشتم نه با قلم بر روی کاغذ سفید بلکه با خون بر خاک سرخ رنگ و خون آلود.
به پدر و مادر عزیزم بگوئید من کارنامه قبولی ام را با امضاء خون گرفتم به دوستان و آشنایان بگویید با جهاد و تلاش با هر توانی که دارند در راه خدا کوتاهی نکنید، به پدر بزرگوارم بگویید از اینکه نتوانستم حق فرزندی را به جای آورم مرا ببخشید همچنین تو مادر مهربانم که نتوانستم در برابر آن شب های بیخوابی در پهلوی گهواره و همچنین طریقه راه رفتن و حرف زدن و آموختن را به من یاد داده ای و در برابر بزرگ کردن من آرزوها داشته ای که مرا داماد کنی و همچنین آرزو داشتی عصای پیریت باشم پدرجان و مادرجان و برادرجان و خواهرانم در سوگ من لباس سیاه به تن نکنید و نگذارید که اسلحه ام بر زمین بماند. به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان لبیک بگویید و دین خود را نسبت به اسلام و مسلمین ادا کنید.
و من تا آنجایی که توانستم از هیچگونه فعالیت اسلامی خودداری نکردم و در اینجا نیز از تمام دوستان و آشنایان حلالیت می طلبم.
والسلام سیدحسین حسین زاده شب یکشنبه ۲۷/۵/۶۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا