رسانه رژیم آل سعود تریبون گروهک تروریستی / سند

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ،  یک روز پس از اعلام خبر شهادت یکی از مرزبانان ربوده شده ایرانی، سخنگوی گروه تروریستی جیش الظلم که برادر معدوم “عبدالمالک ریگی” است در اقدامی برای بازیابی وجهه خود اعلام کرد مخالف اعدام مرزبان ربوده شده ایرانی بوده است.

طبق معمول گروهک تروریستی تریبونی بهتر از شبکه العربیه نیافت تا برای تطهیر چهره پلید خود اقدامی کند،در این راستا عبدالرئوف ریگی، سخنگوی گروه تروریستی “جیش العدل” و برادر عبدالمالک ریگی رهبر اعدام شده گروه تروریستی منحل شده جندالشیطان در گفت وگو با “العربیه”مخالفت خود را با اعدام مرزبانان ربوده شده ایرانی اعلام کرد.

ریگی گفت: “بنده عبدالرئوف ریگی، برادر عبدالمالک ریگی و سخنگوی جیش العدل، به نمایندگی از سوی خود و خانواده ریگی به اعدام گروهبان اسیر اعتراض داریم و این اعدام بدون مشورت و هماهنگی ما انجام گرفته است.”

وی در ادامه به سایت العربیه گفت: “ما اعدام این سربازان را به مصلحت نمی دانیم.”

عبدالرئوف ریگی افزود: “من سعی کردم تا از اعدام این افراد جلوگیری کنم اما متاسفانه این اقدام صورت گرفته است و در همین راستا من نگرانی خود را اعلام کرده ام.”
 

ادعای ریگی در حالی مطرح می شود که سایت های منتسب به گروه تروریستی جیش العدل روز دوشنبه مدعی شدند این گروه گروهبان جمشید دانایی فر یکی از ۵ مرزبان ربوده شده ایرانی را به شهادت رسانده است. برخی منابع پاکستان این خبر را تایید کرده اند هر چند سخنگوی وزارت کشور اعلام کرده دولت پاکستان قطعیت این خبر را تایید نکرده است.
گفتنی است این اقدام  با واکنش ها و محکومیت های گسترده ای روبرو شده است و همچنین سخنگوی وزارت خارجه ایران، دولت پاکستان را مسئول شهادت مرزیان ایرانی اعلام کرد و از این کشور خواست در برابر این رخداد پاسخگو باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا