قراردادم را با پرسپولیس فسخ می کنم

به گزارش بصیر، بعد از کنار گیری محمد رویانیان از مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس هر روز اخبار جدیدی پیرامون مشکلات مالی این باشگاه به گوش می رسد حتی بازیکنان این تیم در صدد بودند بعد از تحریم تمرین یک ماه قبل دوباره دست به اعتصاب بزنند، این مشکلات تا جایی پیش رفته است که علی پروین مدیرعامل جدید سرخ‌پوشان طی دو نامه به وزارت ورزش و جوانان خواهان مشخص شدن تکلیف واگذاری سهام این باشگاه به بخش خصوصی شده است. . پیام صادقیان مهاجم تیم پرسپولیس در همین ارتباط گفت: خیلی وقت است که اوضاع باشگاه پرسپولیس غیر قابل تحمل شده و بازیکنان از شرایط مالی بد باشگاه رنج می‌برند و وضعیت هم روز به روز به جای اینکه بهتر شود بدتر می‌شود، باور کنید اگر علی دایی سرمربی پرسپولیس نبود اوضاع بدتری را شاهد بودیم اما بازیکنان به احترام علی دایی با خیلی از مشکلات مدارا می‌کنند.

وی ادامه داد:اما واقعیت این است که بازیکنان هم روی پول قراردادشان حساب کرده‌اند و بسیاری هم چک کشیده‌اند اما با عدم واریز مبلغ قراردادهایش چک‌هایشان برگشت خورده است، فقط امیدوارم وضعیتی پیش نیاید که بازیکنان حرمت علی دایی را بشکنند و تصمیمی مبنی بر عدم حضور در مسابقات بگیرند.

صادقیان با بیان این مطلب که احتمال دارد قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کند گفت: واقعاً این وضعیت برای خود من هم غیرقابل باور است چراکه ما داشتیم در صدر جدول جولان می‌دادیم به یکباره همه چیز با تغییر مدیرعامل به هم خورد و متأسفانه صدر جدول را از دست دادیم گرچه معتقدم در بین تیم‌های که برای قهرمانی می‌جنگند ما هنوز هم شانس اول تصاحب قهرمانی هستیم چراکه تیم‌های رقیب مان با هم دیگر بازی می‌کنند ولی ما بازی‌های آسان‌تری پیش رو داریم، به شرط اینکه حاشیه‌ها از تیم دور شود و پول بازیکنان را بدهند.

وی افزود :اما اگر شرایط همین طور پیش برود با اجازه علی دایی قرار دادم را با پرسپولیس فسخ کرده و به تیم‌های خارجی خواهم رفت چرا که اگر اوضاع تیم پرسپولیس مناسب نباشد ممکن است من هم حضور در تیم ملی و شانس بازی در جام جهانی را از دست بدهم. خوشبختانه در قراردادم بندی و جود دارد که اگر از تیم‌های خارجی پیشنهاد داشتم می‌توانم بروم.

 
منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا