فرماندار فریدونکنار مطرح کرد

به دنبال جذب توریسم برای تمام فصول سال هستیم

به گزارش بصیر، محمد حسین زاده در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: بازدید از مراکز اقامتی تفریحی و توریستی، نظارت بر اماکن توزیع مواد غذایی و نظارت بر قیمت اقلام هر روز در سطح شهر صورت می پذیرد.

وی تصریح کرد: ساماندهی باغ پرندگان، پارک لاله، نظارت بر قیمت های نان، آماده سازی مساجد بین راهی و سرویس های بهداشتی، ساماندهی زباله خیابان های اصلی شهر و کمربندی و مرمت و بازسازی خیابانهای سطح شهر از مهمترین برنامه هایی بود که برای میزبانی شایسته از مسافرین انجام داده ایم.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته در مقابل بازار ماهی و خزرشهر با ورود مسافر بار ترافیکی سنگینی داشتیم که با عملکرد خوب پلیس راهور فریدونکنار امسال بار ترافیکی در نقاط ذکر شده بهبود یافته است، همچنین در سال جاری در این شهر تصادف جرحی کمی داشتیم و سرقتی گزارش نشده است.

وی در ادامه افزود: تا هفته های پایانی سال ۹۲ در نقاطی از شهر و فیروز آباد با خاموشی روبرو بودیم که به کمک شهرداری فریدونکنار و اداره برق این مشکل را نیز برطرف نمودیم و اصلا در سطح شهر خاموشی نداریم.

حسین زاده با اشاره به اینکه در فریدونکنار در چهارشنبه آخر سال اصلا مشکلی نداشتیم و همه چیز عادی بود، اذعان داشت: در شروع و تحویل سال ۹۳در جوار مزار شهدای امامزاده قاسم به همراه امام جمعه شهرستان بودیم و سپس در گلزار شهدای تکیه معصوم زاده و مزار شهدای مسجد سجاد حاضر شدیم و با مقام شامخ شهیدان شهرستان بیعتی دوباره داشتیم.

فرماندار فریدونکنار همچنین یادآور شد: بازدید از خانواده شهید یزدانخواه را در قبل از سال جدید و در روزهای آغازین فعالیتم در این شهرستان داشتیم و در روز گذشته نیز به دیدار خانواده سردار شهید حاج حسین بصیر رفتیم.

حسین زاده خاطرنشان کرد: در روزهای ابتدایی تعطیلات به دلیل شرایط اقلیمی ورودی کمی از مسافرین به فریدونکنار را داشتیم اما به تدریج  مسافرین زیادی به شهرستان خطه مبارک فریدونکنار وارد شده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: توریسم و گردشگر به عنوان یک سرمایه و فرصت برای آن شهرستان محسوب می شود و ما نیز باید تلاش کنیم تا از این سرمایه نهایت استفاده را ببریم.

فرماندار فریدونکنار تاکید کرد: باید زیر ساخت جذب توریست را در شهرستان ایجاد کنیم تا در طول سال از این ظرفیت استفاده نمائیم و مهمترین مورد آن تامین امنیت و فضای آرام برای مسافرین است.

وی افزود: با در نظر گرفتن دو فاکتور پتانسیل اقتصادی و اجتماعی که برای جذب توریست و گردشگر در این شهرستان مانند جنگل جزین، باغ پرندگان و سواحل بکر و زیبای خزر وجود دارد باید طوری برنامه ریزی کنیم تا در تمام فصول سال با اجرای طرح هایی همچون سالمسازی بتوانیم در این زمینه نیز موفق باشیم.

حسین زاده در پایان گفت: از مدیران شهرستانی و نیروی انتظامی که نهایت همکاری را برای پذیرش و میزبانی از مسافر و گردشگر نوروزی به شهرستان فریدونکنار داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا