در جام ملت های ۲۰۱۵ سرمربی ایران نیستم!

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در حالی که بسیاری از کارشناسان فوتبال ایران گروه تیم ملی را آسان و صعود را محتمل ارزیابی می کنند از سختی قرعه گفت.
 
کارلوس کی روش  در استرالیا در مورد قرعه ایران و همگروهی با تیم های عربی گفت: « گروه سختی است و همه تیم ها هم سطح است. نمی توان گفت تیم های آسانی در گروه ما هستند. همه از یک منطقه می آیند و مطمئنا رقابت سختی خواهیم داشت.» سرمربی ایران در ادامه با پاسخی شوک آور در مورد تمدید قراردادش با فدراسیون ایران گفت:‌« البته من در آن زمان سرمربی تیم ملی ایران نیستم و حرف هایی که می زنم مربوط به زمان حال حاضر است.»
 
کی روش در پاسخ به این سوال که حرف های شما به این منظور است که پیشنهادی از فدراسیون ایران برای تمدید به شما نشده است گفت:« این مسئله را باید از فدراسیون فوتبال بپرسید. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که فدراسیون باید پیشنهادی بدهد که من بتوانم روی آن فکر کنم و برای تمدید تصمیم بگیرم.»
سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران همچنین در گفت و گو با خبرنگاران حاضر در مراسم قرعه کشی در مورد قرعه ایران گفت: «قرعه مناسبی نصیب ایران شده و به نظرم با توجه به حساسیت های جغرافیایی شاهد بازی های احساسی و جذابی در این گروه خواهیم بود. » کی روش در ادامه گفت:« ۳ سال پیش ایران در رتبه چهارم و پنجم آسیا بود اکنون رتبه اول رنکینگ را به خود اختصاص داده است. من فریب این رده را نمی خورم و می دانم آن واقعی نیست. می دانیم ژاپن و کره جنوبی نسبت به تمام کشورهای آسیایی پیشرفت خیره کننده ای داشته اند و این رتبه با توجه به نتایجی است که ما در این مدت به دست آورده‌ایم و در نهایت نمی توانم از اول بودن احساس رضایت نداشته باشم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا