ثبت سریع‌ترین قهرمانی تاریخ بوندس‌لیگا توسط بایرن مونیخ

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، در آغاز هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آلمان، بامداد امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد در خانه هرتابرلین با نتیجه ۳ بریک به پیروزی دست پیداکند و ضمن افزایش فاصله خود با تیم دوم جدول در فاصله ۷ هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی خود را مسجل و سریع‌ترین قهرمانی تاریخ بوندس‌لیگا را به نام خود ثبت کند.
 
تونی کروس (۶)، ماریو گوتسه (۱۴) و فرانک ریبری (۷۹) برای بایرن مونیخ گلزنی کردند تا تنها گل آدریان راموس در دقیقه ۶۶ از روی نقطه پنالتی برای میزبان بی‌فایده باشد. باواریایی‌ها با کسب این پیروزی توانستند فاصله خود را با بورسیا دورتموند رده‌دومی به ۲۵ امتیاز افزایش دهند تا ضمن شکست رکورد فصل گذشته خود (قهرمانی در فاصله ۶ هفته مانده به پایان لیگ) برای دومین فصل متوالی قهرمان لیگ دسته اول فوتبال آلمان شوند.
در دیگر بازی بامداد امروز تیم بورسیا دورتموند در خانه خود برابر تیم شالکه متوقف شد تا نبرد تیم‌های دوم و سوم جدول بدون برنده به پایان برسد و فاصله آنها با صدر جدول بیش از پیش افزایش پیدا کند.
 
بامداد امروز همچنین تیم اینتراخت برانشوایگ با حضور ۹۰ دقیقه‌ای دروازه‌بان ایرانی خود، دنیل داوری موفق شد به یک نتیجه قابل قبول برابر تیم ماینتس دست پیدا کند. در این بازی که در خانه یاران داوری برگزار شد، تیم اینتراخت برانشوایگ توانست میهمان خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. کومبلا ۲ بار در دقایق ۱۹ و۷۷ و نیلسن در دقیقه ۴۵  برای اینتراخت برانشوایگ گلزنی کردند و تنها گل ماینتس را هم نیکلای مولر در دقیقه ۲۰ زد.
 
برانشوایگ با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد اما همچنان قعرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا است. در دیگر بازی بامداد امروز هم تیم وردربرمن در خانه با نتیجه ۳ بر یک به ولفسبورگ باخت.
 
هفته بیست‌وهفتم بوندس‌لیگا امروز با برگزاری ۵ دیدار به شرح زیر پیگیری می‌شود:
 
آگزبورگ – بایرلورکوزن
اینتراخت فرانکفورت – مونشن‌گلادباخ
هامبورگ – فرایبورگ
هوفنهایم – هانوفر
نورنبرگ – اشتوتگارت
 
در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا بایرن مونیخ با ۷۷ امتیاز صدرنشین است و پس از باواریایی‌ها، تیم‌‌های بورسیا دورتموند با ۵۲ و شالکه با ۵۱ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا