اختصاصی/ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریدونکنار

کاهش آمار تخلف در فریدونکنار نسبت به نوروز ۹۲

به گزارش بصیر، سرهنگ مهدی نریمانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: نیروهای پلیس شهرستان فریدونکنار از میدان درنا تا انتهای بازار ماهی استقرار دارند و همچنین در نوار ساحلی و بویژه پارک لاله برای پیشگیری از سرقت، مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و روانسازی ترافیک نیروهای امنیتی مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه گشتهای موتوری، خودرویی و پیاده را در شهر تقویت کردیم، اذعان داشت: گشت ۱۱۰و گشت تصادف ۱۱۰را در میدان ماهی مستقرکرده ایم که اگر خدای ناکرده تصادف جرحی و یا فوتی رخ داد پلیس سریعا به محل اعزام شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریدونکنار همچنین اذعان داشت: در خزرشهر شمالی و جنوبی دو پاسگاه سیار مستقر کرده ایم تا با ناهنجاری های احتمالی، سگ گردانی و آلودگی صوتی مقابله کنیم و امنیت و آرامش را برای مسافرین به ارمغان بیاوریم.

نریمانی با اشاره به اینکه تنها یک سرقت جزئی در این ایام اتفاق افتاده که پلیس آنرا پیگیری کرده است، گفت: امنیت در شهرستان به طور کامل برقرار است، در بحث ترافیک نیز با تدابیر ویژه ای که اندیشیده شده است نسبت به شهرستان های همجوار ترافیک چشمگیری نداریم، همچنین نزاع فردی و جمعی در سال گذشته وجود داشت که خوشبختانه این آمار در سال جاری به حداقل ترین میزان آن رسیده است.

وی تاکید کرد: به مامورین خدوم نیروی انتظامی متذکر شده ایم که به بهترین شکل ممکن با مسافرین برخورد کنند و تکریم ارباب رجوع بر دستور کارشان باشد تا ایامی خوب و خوش را برای این عزیزان رقم بزنیم، همچنین مسافرین نیز باید نهایت همکاری را برای تامین امنیت خودشان با مامورین ما داشته باشند تا انشاالله نوروزی زیبا و تعطیلات خوبی داشته باشند.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: در بحث جرائم امنیتی، سرقت و ترافیکمشکل خاصی نداریم و مسئولین شهرستان، مسافرین نوروزی و همشهریان محترم از عملکرد پلیس در نوروز ۹۳ راضی هستند چرا که تماس های مکرری از سوی این عزیزان با این نهاد گرفته می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا