اختصاصی/ خبر خوش رئیس پلیس راهور فریدونکنار

آمار تصادف در فریدونکنار منفی است

به گزارش بصیر، سروان سعید عباسی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در نوروز ۹۳ نسبت به نوروز ۹۲ بیش از ۵ تا ۷ درصد ورود مسافر به فریدونکنار بیشتر شده است و این بدان معناست که نسبت به سال قبل افزایش مسافر را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: برای رفع ترافیک در سطح شهر با تجربه ی سال گذشته و به طور هماهنگ تر چینش نیرو را در مکانهای پرتردد و پرترافیک انجام داده ایم و در نقاط حادثه ساز در سال جاری تصادف را به صفر رساندیم.

عباسی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در مقابل پارک لاله روزانه ۳ تا ۵ تصادف منجر به خسارت داشتیم که خوشبختانه تا به امروز هیچ تصادفی در آن نقطه صورت نپذیرفته است.

رئیس پلیس راهور فریدونکنار اظهار داشت: برابر آمار ارائه شده از مرکز ۱۱۰ شهرستان وقوع تصادف های فوتی، جرحی و خسارتی در فریدونکنار تا کنون منفی بوده است که مهمترین دلیل آن رعایت قوانین و مقررات از سوی مسافرین و همشهریان عزیز و تلاش همکاران خستگی ناپذیر ما است.

عباسی همچنین در ادامه اذعان داشت: ترافیک در چند نقطه مانند هسته مرکزی شهر، بازار ماهی، میدان ماهی، میدان درنا و پارک لاله که تراکم مسافر و بار بسیار بالاست به صورت نیمه سنگین اما روان است.

وی یادآور شد: نسبت به سال گذشته این آمار چشمگیر است و ما نسبت به این اوضاع رضایت داریم اما آنچه مهم است رضایت مردم می باشد.

 

رئیس پلیس راهور فریدونکنار در پایان ضمن توصیه رانندگان و مسافرین به رعایت قوانین و مقررات رانندگیف تصریح کرد: از رانندگان عزیز می خواهیم که در حین رانندگی از صحبت با تلفن همراه پرهیز نمایند، بستن کمربند ایمنی را فراموش نکنند و حق تقدم وسائل نقلیه را رعایت نمایند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا