اظهار نظر سرمربی نیجریه در مورد جاسوسی از تیم ملی ایران

به گزارش بصیر به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال نیجریه در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با تیم‌های ایران، آرژانتین و بوسنی‌و‌هرزگوین همگروه است. نیجریه که به دنبال صعود از مرحله گروهی است برای اینکه از رقبای مرحله گروهی خود شناخت بهتری داشته باشد از هم‌ اکنون رقبای خود در مرحله گروهی را به طور خاصی زیر نظر خواهد گرفت.

استفان کِشی، سرمربی نیجریه در این باره گفت: اولین کاری که هر مربی باید انجام دهد این است که یک نفر را مأمور نظارت بر عملکرد حریفان تیمش کند. داشتن اطلاعات اندک از رقبا ممکن است باعث سردرگمی در همه موارد شود ولی ما برای جلوگیری از این سردرگمی برنامه خاصی داریم.

وی افزود: من در ۲ بازی پایانی رقبای‌ مرحله گروهی‌مان پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ حضور پیدا می‌کنم و از نزدیک بازی آنها را نظاره‌گر خواهم بود. آنالیزورهای ما هم فیلم‌هایی از این تیم‌ها تهیه خواهند کرد تا با بازبینی آنها و مطالعه بازی رقبا بدانیم که مقابل هر یک از این تیم‌ها چه باید کرد؟

قهرمان جام ملت‌های ۲۰۱۳ آفریقا در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ با تیم‌ ایران مقابله خواهد کرد. نیجریه در دومین بازی خود از مرحله گروهی به دیدار بوسنی می‌رود و در آخرین جدالش از مرحله گروهی با آرژانتین روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا