آزمون: از پیشنهاد میلان و یوونتوس بی‌خبرم اما درخواست آرسنال جدی است

به گزارش بصیر :

سردار آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیشنهاد ۲ میلیون پوندی آرسنال برای جذب وی اظهار داشت: پیش از این صحبت کوتاهی با مسئولان باشگاه آرسنال داشته‌ام و بعد از آن کارها توسط باشگاه روبین‌کازان پیگیری می‌شود اما از اینکه این خبر را شنیدم، خوشحالم.

وی افزود: پیش از این استعدادیاب‌های باشگاه آرسنال بازی‌های مرا تماشا کرده‌اند و در اردوی اسپانیا که بودیم شرایطم را ارزیابی کردند. حتی درباره سن و سال و مدت قراردادم با روبین‌کازان هم سؤالاتی پرسیدند و قرار شد بعد از ارزیابی کلی تصمیم‌گیری کنند.

مهاجم ایرانی روبین‌کازان در پاسخ به این سؤال که چقدر به حضور در لیگ برتر انگلیس و آرسنال علاقمند است، گفت: مسلماً لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ فوتبال دنیا است و هر بازیکنی آرزو دارد در این لیگ و تیمی چون آرسنال بازی کند. البته در حال حاضر قصد ندارم تمرکزم را با این پیشنهاد از دست بدهم و به همین دلیل تمام تمرکزم روی روبین‌کازان و تیم ملی است.

سایت روزنامه مترو به جز پیشنهاد ۲ میلیون پوندی آرسنال از پیشنهاد میلان و یوونتوس ایتالیا به مهاجم ایرانی روبین‌کازان نیز خبر داده بود. سردار آزمون در این خصوص خاطرنشان کرد: از پیشنهاد تیم‌های میلان و یوونتوس خبر ندارم و چیزی در این باره نشنیده‌ام.

وی همچنین تاکید کرد: با من فقط صحبت‌های کوتاهی درباره پیشنهاد آرسنال شده و این پیشنهاد هم جدی است اما همان طور که گفتم تمرکزم روی بازی‌های باقی مانده روبین‌کازان و حضور در تیم ملی است.

مهاجم تیم روبین‌کازان در خصوص اینکه چقدر امیدوار است کی‌روش او را به تیم ملی دعوت کند، گفت: تنها کاری که می‌توانم انجام دهم تلاش زیاد است و مسلماً در تمرینات و بازی‌های روبین‌کازان ۲ برابر تلاش می‌کنم. مطمئن هستم کادر فنی تیم ملی و آقای کی‌روش بازی‌های من را می‌بینند و اگر حقم باشد به تیم ملی دعوت می‌شوم.

آزمون در پایان تصریح کرد: حضور در جام جهانی آرزوی من است و امیدوارم بتوانم با تیم ملی در برزیل حاضر باشم. حضور در این مسابقات می‌تواند به بازیکنان جوانی چون من کمک زیادی بکند. برای حضور در جام جهانی تمام تلاشم را خواهم کرد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا