پیشنهاد نامگذاری خیابانی به نام شهید علی خلیلی

به گزارش بصیر:

از مرتضی طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: پیشنهاد نامگذاری خیابانی به نام شهید علی خلیلی را در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بعد از تعطیلات نوروز را مطرح خواهم کرد.

وی با بیان اینکه اقدام شهید خلیلی در راه امر به معروف و نهی از منکر ستودنی است و باید با چنین اقداماتی یاد و نام وی را زنده نگه داشت، گفت: بعد از طرح این موضوع در شورای شهر کمیسیون نامگذاری اقدامات لازم را جهت جانمایی خیابان یا معبری به نام این شهید را در دستور کار خود قرار می‌دهد و در وهله آخر در جلسه علنی شورا به رأی گذاشته می‌شود.

به گزارش تسنیم، شامگاه نیمه شعبان سال ۱۳۹۰ شهید علی خلیلی برای ممانعت از آزار و اذیت چند اراذل برای چند خانم از سوی یکی از آن اراذل مورد اثابت چاقو قرار گرفت و پس از تحمل حدود سه سال جراحات، یک شنبه سوم فروردین در یکی از بیمارستان‌های تهران جان خود را از دست داد.

مراسم تشییع پیکر شهید ناهی از منکر حجت الاسلام علی خلیلی روز سه شنبه ۵ فروردین با حضور مسؤلان و جمعی از آحاد مردم برگزار  شد که اقامه نماز نیز توسط آیت‌الله صدیقی صورت پذیرفت. پیکر شهید علی خلیلی در قطعه ۲۴ بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا