زندگی صدها انگلیسی زیر خط فقر

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، مشکلات اقتصادی مردم انگلیس در سالهای اخیر افزایش یافته است. یکی از اسقفهای برجسته انگلیسی درباره گسترش فقر در این کشور هشدار داده و گفته است بسیاری از کودکان انگلیسی گرسنه به مدرسه می روند زیرا خانواده های آنها با فقر گسترده روزگار خود را سپری می کنند.
 
مالکوم مک میهن (Malcolm Patrick McMahon) گفته است این کودکان انگلیسی به علت فقر و گرسنگی، از دیگر همسالان خود عقب می افتند و معلمان انگلیسی هر روز شاهد فقر این دانش آموزان هستند. به گفته این اسقف منطقه ناتینگهام، خانواده های فقیر انگلیسی به علت فقر و نداشتن امکانات غذایی کافی، شرمنده هستند و همین شرمساری بر وضع تحصیل دانش آموزان آنها تاثیر منفی می گذارد. وی اسقف ناتینگهام و اسقف اعظم شهر بزرگ لیورپول است.
 
دولت کنونی انگلیس از زمان به قدرت رسیدن در سال دو هزار و ده به اجرای سیاستهای ریاضت اقتصادی روی آورده است تا با این کار، کسری بودجه بی سابقه این کشور را کاهش بدهد.
 
این کسری بودجه میراث دولت قبلی انگلیس است که در کنترل حزب کارگر بود. عملکرد دولت انگلیس در این سالها سبب بهبود وضع زندگی مردم نشده است. در حال حاضر، از هر پنج انگلیسی، یک نفر زیر خط فقر زندگی می کند.
 
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا