اگر فیروز کریمی سر ما را کلاه گذاشته باشد، مادام‌‌العمر محرومش می‌کنیم

به گزارش بصیر، علی اکبر محمدزاده با اشاره به نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ دسته اول فوتبال به تسنيم ، گفت: به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تاکید کرده‌ایم که نسبت به سال‌های گذشته دقت و جدیت بیشتری بر دیدارهای هفته‌های پایانی لیگ دسته اول داشته باشند. تاکید داریم که سازمان لیگ تلاش زیادی برای برگزاری بازی‌های جوانمردانه‌ انجام دهد و ناظران قوی برای این مسابقات در نظر بگیرد و بر بازی‌های کنترل بیشتری کند.

 

سرپرست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به حضور فیروز کریمی روی نیمکت تیم ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: کریمی قبل از سال ۹۳ نامه‌ استعلامی از هیئت فوتبال قزوین به ما تحویل داد که در آن قید شده بود، این مربی در یکی از تیم‌های باشگاهی قزوین دوران محرومیت فصل گذشته خود را سپری کرده است. ظاهرا سازمان لیگ هم بر این اساس اجازه نشستن کریمی روی نیمکت ذوب‌آهن  را داده که اشکالی ندارد.

 

محمدزاده ادامه داد: اصل را بر این گذاشتیم که نامه‌ای که کریمی به ما تحویل داده درست بوده اما در کمیته اخلاق استعلام‌های خود را پیگیری کرده و اگر پی ببریم شخصی که نامه‌ کریمی را امضا کرده سمتی نداشته و یا کریمی از راه‌های غیر قانونی این نامه را به ما تحویل داده باشد، به شدت با او برخورد خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: چنانچه در استعلام‌های ما مشخص شود که کریمی سر فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق را کلاه گذاشته، محرومیت‌های سنگینی همانند محرومیت مادام‌العمر از فعالیت‌های فوتبال برای فیروز کریمی در نظر خواهیم گرفت.  ضمن اینکه اگر این نامه واقعی نباشد افرادی که نامه او را امضا کرده‌اند، را جریمه و با آنها برخورد می‌کنیم.

 

منبع: صدخبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا