آيا جزيره کيش بخشي از جمهوري اسلامي نيست؟!

به گزارش بصیر، يکي از اصلي ترين قوانين حاکم در کشور جمهوري اسلامي ايران، رعايت عفاف و حجاب اسلامي است. اما به نظر مي رسد جزيره کيش نه تنها از طريق زميني و خشکي با خاک ايران در ارتباط نيست، بلکه فرهنگ و قوانين حاکم بر اين منطقه نيز با ديگر نقاط ايران تفاوت دارد.

 
متأسفانه بسياري از شهروندان ايراني به بهانه گرم بودن هوا، تفريحي و گردشي بودن فضا، حداقل عفاف و حجاب را هم رعايت نمي کنند و به درجه بي بند و باري رسيده اند.
 
يکي از کاربران مذهبي ما که ظاهرا با عدم آگاهي از وضعيت نامناسب و فاسد منطقه آزاد کيش به اشتباه اين منطقه بي بند و بار را براي سفر خود انتخاب کرده بود، از وضعيت اسفناک اين نقطه از جمهوري اسلامي ايران براي ما مطالبي تکان ‌دهنده ارسال کرد که به نظر مي رسد خواندن آن خالي از لطف نيست:
  
وضعيت حجاب در هتل هاي کيش تفاوت زيادي با منزل ندارد. دکمه ‌هاي مانتوها باز و زير آن لباس يقه باز و شلوارک است و سينه و ساق پاي بانوان محترمه کاملا عريان و مشخص! کنار ساحل که مي ‌روي وضع کمي جالب ‌تر هم مي‌شود! بانوان در حال دوچرخه ‌سواري، اسکي روي آب و پاراسل هستند و باد کمک شاياني به نمايان ساختن بدنشان مي‌نمايد!
 
در قريب به اتفاق رستوران‌ها موسيقي زنده يا حداقل غير زنده پخش مي شود که انواع و اقسام آهنگ‌هاي غير مجاز و طرب‌انگيز در آنها خوانده مي‌شود. در اين رستوران‌ها برخي پرسنل محترم داخل لباس ‌هاي عروسکي رفته و شروع به رقصيدني تماشايي با آهنگ‌هاي نواخته شده مي ‌کنند. برخي از اين انسان‌هاي شريف عروسک‌ نما مرد و برخي نيز زن هستند و به هر حال تساوي بين زن و مرد در رقاصي نيز رعايت شده است! اين عروسک ‌نماها گاهي نيز دست برخي حاضرين در رستوران را بلند مي ‌کنند تا آنها نيز قري بدهند و مجلس را گرم که هيچ ديگر بسوزانند!
  
در کشتي‌هاي موجود در کيش، شکر خدا وضعيت رقص کمي اسلامي ‌تر است و رقص تنها در بالاتنه مشاهده مي‌شود! مجري کنسرت صراحتا اعلام مي ‌کند رقصيدن از وسط کمر به بالا مجاز است و حضار را به رقصيدن بر روي صندلي‌هاي خود تشويق مي‌کند، اما مبادا از روي صندلي بلند شوند و برقصند که رقص تنها نشسته‌ اش حلال است! مسخره نمي ‌کنم! عين جمله مجري است که: «برقصيد گناهش گردن من! اينجا نبايد بيکار بشينيد! چه معني داره؟! شاد باشيد!» فيلم اين رقص و اين کلام قصار مجري نيز موجود است.
 
در کافي ‌شاپ‌ها جاي شکرش باقي است که (البته فعلا) مشروبات الکلي در ويترين قرار داده نشده است! اما هر که از راه مي ‌رسد، مي‌تواند از پذيرش کافي‌ شاپ‌ها درخواست انواع مشروبات الکلي نموده و مسئول مشتري ‌مدار کافي ‌شاپ نيز هرگز از سرويس دادن به مشتريان خود دريغ نمي‌ورزد!
 
  
متاسفانه هنوز مرکزي براي نگهداري کساني که سرويس جنسي ارائه مي ‌دهند ساخته نشده و جا دارد که رياست محترم براي اين لذت مسافرين نيز فکري عاجل بکنند! اگرچه تفاوت چنداني هم ندارد و زنان خراب و دو جنسه آزادانه در منطقه رفت و آمد کرده و با گرفتن مبالغ هنگفتي عيش مسافرين را کامل مي‌ کنند.
 
البته عده‌اي از اين افراد فداکار و از تن گذشته نيروي کار دبي هستند که هر سه ماه يک بار بايد از امارات به مدت ۲۰ روز خارج شوند تا دوباره بتوانند به آنجا برگردند. جاي نگراني نيست، اين نيروها که رفتند، نيروهاي کار جديدي که سه ماه اقامتشان در دبي تمام شده، جزيره کيش را زينت مي‌ دهند و مسافرين را تنها نمي‌ گذارند!
    
يکي از دوستان بنده که در گذشته بازرس بود، نقل مي ‌کرد که در سابق وضعيت اين منطقه بهتر بود. حداقل تمامي پاساژها موظف بودند نمازخانه داشته باشند. در تمامي آنها به هنگام اذان صداي اذان پخش مي‌شد و در مجموع صداي اذان در منطقه به گوش مي ‌رسيد.
وضعيت حجاب و اختلاط مرد و زن و رقص و آواز نيز بسيار کمتر از زمان فعلي بود اما ظاهرا به خاطر پايين آمدن درآمد منطقه، مديريت تغيير يافت!
 
ما تاکنون فکر مي ‌کرديم مراد از منطقه آزاد، آزاد در تجارت است اما ظاهرا اين آزادي تمامي شئوون منطقه را به زيبايي فرا گرفته است!
 
در پايان به خاطر انتشار اين تصاوير بي بند و بار از همه مخاطبان عذرخواهي مي کنيم اما انتشار تصاوير براي روشن تر شدن واقعيت ها لازم بود.
 
منبع: تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا