لیگ قهرمانان آسیا

فولاد به فکر صدرنشینی، تراکتور در فکر انتقام

به گزارش بصیر، دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا دوازدهم  فروردین به مصاف حریفان می روند. نگاهی به دیدارهای این تیم ها می اندازیم.

 

فولاد ایران – بنیادکار ازبکستان؛ دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰


فولاد خوزستان در آخرین روز اداری سال ۹۲ مقابل بنیادکار به میدان رفت و در ثانیه های آخر سه امتیاز را از دست داد و برد را با مساوی عوض کرد. با این حال فولاد در ازبکستان هم بسیار برتر از حریف ظاهر شد و تاکنون بهترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا از نظر نتیجه گیری بوده است. فولاد که در سالروز جمهوری اسلامی ایران یعنی ۱۲ فروردین به میدان می رود امیدوار است که با حمایت هواداران خونگرمش سه امتیاز خانگی این بازی را بگیرد و بخت اول صعود از گروهش باشد. شاگردان حسین فرکی که اکنون صدرنشین لیگ برتر ایران هم هستند با انگیزه فراوان مقابل بنیادکار قرار خواهند گرفت.
 فولاد بعد از این مسابقه هم میزبان استقلال در لیگ برتر ایران است و به همین دلیل برد در این بازی می تواند از نظر روحی هم قرمزپوشان اهوازی را در شرایط مناسب قرار بدهد.

جدول گروه B

1- الجیش قطر ۵ امتیاز

۲- فولاد ایران ۵ امتیاز

۳-بنیادکار ازبکستان ۲ امتیاز

۴- الفتح عربستان ۲ امتیاز

تراکتورسازی ایران – العین امارات؛دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰

تراکتورسازی که در دیدار رفت سه بر یک از العین امارات شکست خورده به قصد انتقام گرفتن از حریف و همچنین صعود به صدر جدول در این بازی به میدان می رود. 
سرخپوشان تبریزی در روز ۱۲ فروردین میزبان العین هستند و امیدوارند با حمایت هواداران پرشمار و پرشور خود سه امتیاز را بگیرند. 
اولیویرا سرمربی محبوب تراکتورسازی اگر می خواهد همچنان محبوب بماند باید در این بازی پیروز شود و اولین برد سال ۹۳ را به هواداران تراکتورسازی تقدیم کند. مساوی و شکست شرایط تیم تراکتورسازی را برای صعود دشوار خواهد کرد.

جدول گروه c

1- العین امارات ۶ امتیاز

۲- لخویای قطر ۴ امتیاز

۳- تراکتورسازی ایران ۴ امتیاز

۴-الاتحاد عربستان ۳ امتیاز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا