صادقیان: برای اولین بار دوست دارم استقلال پیروز شود

به گزارش بصیر:پیام صادقیان در خصوص برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل داماش گیلان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت:‌ بازی بسیار سخت و نفسگیری را مقابل داماش پشت سر گذاشتیم. بازی در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید عضدی که بیشتر شبیه موکت بود تا چمن مصنوعی، بسیار دشوار بود که در آن به ۳ امتیازی حیاتی رسیدیم.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در دیدار مقابل داماش بسیار منظم و با فکر بازی کردیم و با اتحاد و یکدلی توانستیم به هدف‌مان که کسب ۳ امتیاز بود، برسیم. با پیروزی مقابل داماش صددرصد به قهرمانی امیدوار شدیم و منتظر لغزش فولاد می‌مانیم.

وی در خصوص اینکه فولاد خوزستان مدعی اصلی قهرمانی است،‌ گفت:‌ من اعتقاد دارم که فولاد قادر به شکست استقلال نخواهد بود، چون استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد. استقلال برای قهرمانی چاره‌ای جز شکست فولاد ندارد به همین دلیل برای زنده کردن شانس قهرمانی‌اش قطعاً بهترین بازی خود را مقابل این تیم انجام خواهد داد. 

صادقیان با ابراز اطمینان از اینکه استقلال در خانه فولاد خوزستان پیروز خواهد شد،‌ ادامه داد: برای اولین بار است که دوست دارم استقلال برنده باشد و در دیدار آینده‌اش فولاد را از پیش رو بردارد.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس امیدوارانه از آینده تیمش یاد کرد و گفت: با شکست یا توقف فولاد مقابل استقلال که احتمال وقوع آن بسیار زیاد است ما می‌توانیم با پیروزی در ۲ بازی پیش روی‌مان مقابل راه‌آهن و استقلال خوزستان قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تقدیم کنیم.

وی در خصوص رابطه‌اش با رضا حقیقی پس از درگیری که بین آنها در دیدار دوستانه پرسپولیس – نفت تهران به وجود آمد، گفت: در یک خانواده ممکن است بین ۲ برادر هم مشکل به وجود بیاید که البته کاملاً طبیعی است اما مهم این است که من و رضا حقیقی در حال حاضر  صمیمی‌ترین  رابطه را با هم داریم و رابطه‌مان مانند ۲ برادر است.

صادقیان همچنین در خصوص وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مسئولان باشگاه از ما شماره حساب گرفته‌اند تا بخشی از مطالبات‌مان را پرداخت کنند. امیدوارم هرچه سریع‌تر مطالبات ما پرداخت شود تا با روحیه‌ای مضاعف به مصاف راه‌آهن و استقلال خوزستان برویم.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا