اختصاصی

رژیمی که در کتابهای کمک درسی به کشور تبدیل شد

بصیر، همه ما بر جعلی بودن رژیم اسرائیل و غصب و حضور به ناحق این رژیم که به نوعی دست نشانده غرب و آمریکاست واقفیم و بر آن صحه می گذاریم.

اسرائیل رژیمی است که با نیرنگ آمریکا و بریتانیا و غفلت مسلمانان در تلاش بی نظیر یهود به وجود آمد، در قرنی که بریتانیا در حال ایجاد بزرگترین دولت استعمارگر خود در جهان بود برای جلوگیری از پیشرفت روزافزون آلمانها با کشورهایی چون پرتقال، اسپانیا، ایتالیا، هلند و بلژیک یک کنفرانس سیاسی در سال ۱۹۰۷ تشکیل داد.

نتیجه پایان این کنفرانس احساس ایجاد خطری بزرگ مبنی بر خارج شدن دریای مدیترانه از دست بریتانیا و همچنین غرب بوده است که حضور مسلمانان و اتحاد آن با کشورهای آفریقایی و همچنین موضوعی با عنوان دین دلیل اصلی آن زنگ خطر بود.

به این ترتیب بریتانیا به کمک غرب با سرکارآوردن رژیمی جعلی(با هزاران نیرنگ و دغل بازی که حتی به متحدین خود نیز رحم نکرد) ابتدا رابطه مسلمانان با کشورهای آفریقایی را قطع نمود و سپس این رزیم را به جنگ با اعراب به ویژه فلسطینیان ترقیب نمود که در این بین با توجه به نیرنگ اعراب شکست های متوالی و سنگینی در همان سالهای ابتدایی به فلسطینیان تحمیل شد.

رابطه ایران با این رژیم جعلی برای اولین بار در سطح دو نخست وزیر و مابین هویدا و اشکول در سال ۱۳۴۵ در خصوص رویدادهای موجود در خاورمیانه بود هرچند در گذشته تر از آن نیز دیدارهایی صورت پذیرفته بود اما از این دیدار می توان به عنوان سرآغاز دیدارهای رسمی سران ایران و این رژیم نام برد.

حال با توجه به این سابقه بسیار نکبت بار و خرابکاری، قتل، جنگ، کشت و کشتار فراوان این رژیم در این مدت چندساله ای که از عمر تاسیسش می گذرد متاسفانه شاهد یکسری حرکات نامشخص عمدی یا سهوی در کشور و به ویژه در کتابهای کمک درسی هستیم که جای تامل بیشتر دارد.

IMG_۲۰۱۴۰۳۳۰_۲۲۳۸۵۲

در یکی از کتابهای کمک درسی دانشجویانی که خود را برای آزمون ارشد رشته علوم سیاسی آماده می کنند در چندین خط، از رژیم جعلی اسرائیل به عنوان کشور یاد می شود و حتی در یک قسمت از این کتاب آنرا به صورت حجیم تر و خواناتر نشان می دهند.

 

IMG_۲۰۱۴۰۳۳۰_۲۲۳۶۵۳

این کار سهوی و یا خدای ناکرده عمدی از سوی ناشرین این کتاب کمک درسی در حالی صورت می پذیرد که رهبر معظم انقلاب بارها بر جعلی بودن این رژیم تاکید فرمودند و اسرائیل را سگ استخوان نجس منطقه نامیدند، بنابراین بهتر است مسئولین امر نظارت بیشتر و دقیق تری بر محتویات کتابهای مذکور به عمل آورند تا دشمن از این امر به ظاهر کوچک استفاده نابجا نکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا