سیزده بدر دوستان خاتمی در بوشهر با طعم نفت و گاز و دریا

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، چندی پیش خبری در رابطه با پیگیری موسوی لاری با واسطه گری خاتمی برای انتصاب فردی غیر بومی در پارس جنوبی منتشر شد که بازخورد گسترده ای در سطح کشور داشت. رسانه ارگان دوم خرداد در بوشهر (خلیج فارس) طی مصاحبه ای با مسعود شکوهی از فعالان ستاد میرحسین موسوی در سال ۸۸ که در انتخابات شورای شهر گذشته رد صلاحیت شد، صحت و سقم این موضوع را جویا شد.

شکوهی که ریاست ائتلاف اصلاح طلبان استان بوشهر را بر عهده دارد، عنوان کرده بود که در این خصوص با سید محمد خاتمی هم نگرانی های مردم استان را در میان گذاشتیم که ایشان ضمن ارادت خود به مردم بوشهر تاکید نمود هر گونه اقدامی که موجب نگرانی مردم استان بوشهر شود از نظر اینجانب مردود می باشد.
 
جالب توجه است که شکوهی در ادامه ی مطلب خود عنوان کرده بود: متاسفانه برخی شکست خوردگان انتخابات که بغض این شکست را در سینه دارند، سعی دارند با ارتباط دادن تغییرات احتمالی در مدیریت پارس جنوبی، عامل این تغییر و انتصاب یک غیر بومی را خواست اصلاح طلبان معرفی نمایند.
 
اما هنوز چند هفته از این مصاحبه نمی گذرد که امروز خبری در رسانه ها منعکس شد که حکایت از جلسه خانگی اصلاح طلبان استان به سرکردگی مسعود شکوهی و برخی دیگر از سینه چاکان محمد خاتمی با موسوی لاری تئوریسین جدایی عسلویه از بوشهر که از اهالی شهرستان لار  فارس است دارد.
 
این جلسه که در روستای بوالخیر برگزار شده با محور انتخابات و مسئله پارس جنوبی بوده است؛ حال جای سوال دارد که اصلاح طلبان که خود را مدافع منافع استان بوشهر می دانند از برگزاری جلسه با تئوریسین جدایی عسلویه چه هدفی را دنبال می کنند.
 
حال علامت سوال مهمی در ذهن بوشهری ها نقش بسته است که دوستان اصلاح طلب که به قول خودشان شکست خوردگان انتخابات را مورد هجمه قرار داده و می گویند همه باید سکوت کنند تا ما هر کاری که دلمان می خواهد انجام دهیم چرا با موسوی لاری که همه سوابق او و نگاه وی به استان بوشهر را می شناسند جلسه می گیرند.
 
نکند می خواهید بگویید که موسوی لاری اهل لار استان فارس که تئوریسین جدایی عسلویه است می خواهد منافع استان بوشهر را تامین کند.؟ یا اینکه نَه، شما می خواهید از پتانسیل وی برای انتخاب گزینه ای بومی در عسلویه استفاده کرده و یا اینکه می خواهید موسوی لاری را نمک گیر کنید؟
 
آقا جان شما که می گویید در عزل و نصب های عسلویه نقش ندارید و محمد خاتمی هم مردم بوشهر را دوست دارد، پس چه کسانی نقش آفرین عزل و نصب ها هستند؟
 
حتما نمی خواهید بگویید که ما شکست خوردگان انتخابات، در عزل و نصب ها نقش داریم و مدیران غیر بومی منصوب می کنیم تا دولت تدبیر و امید را ناکارآمد کنیم.
 
آقایان! امروز در سراسر استان اهالی جناح شما هستند که پست می گیرند و همه این دوستان هستند که نقش آفرین مسائل عزل و نصب ها شده اند و نام اعتدال اصلاحات را پیش می برند، پس انصاف دهید و مسائل مختلف را گردن بگیرید و منافع استان را فدای حزب و جناح نکنید و این را هم بدانید که موسوی لاری تامین کننده منافع استان ما نخواهد بود، هرچند شنیده شد که در همان جلسات کذایی که وی هم حضور داشته بحث گزینه غیر بومی بالا گرفته است، حال شما می مانید و وجدان بیدار مردم که در مقابل بی انصافی ها سکوت نمی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا