برتری فولاد مقابل بنیادکار/ شاگردان فرکی در آستانه صعود +جدول

به گزارش بصیر، یم فوتبال فولاد ایران موفق شد امروز سه شنبه در ورزشگاه ۵۰ هزار نفری غدیر اهواز مقابل بنیادکار ازبکستان به برتری یک بر صفر برسد.

تیم فولاد در نیمه اول با وجود چند موقعیت‌ که روی دروزاه بنیادکار ایجاد کرد اما نتوانست به گل برسد تا نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام برسد.

در نیمه دوم فرکی با به میدان آوردن پریرا کفه تهاجمی تیمش را سنگین تر کرد و حملات متعدد فولادی ها بالاخره در دقیقه ۷۷ ثمر داد و با سانتر بختیار رحمانی این ایوب والی مدافع پیش تاخته فولاد بود که با یک ضربه سر تک گل تیمش و این بازی را به ثمر رساند تا فولاد روز خوبی را پشت سر بگذارد. پریرا برزیلی در وقت های تلف شده می توانست برای فولاد گلزنی کند که موفق به انجام این کار نشد.

در پایان این دیدار، فولاد با هشت امتیاز از چهار بازی در رده نخست قرار گرفت. الجیش با پنج امتیاز و با یک بازی کمتر در جایگاه دوم قرار دارد و تیم های بنیادکار و الفتح عربستان با دو امتیاز در رده های سوم و چهارم هستند.

فولاد در این بازی با ترکیب سوشا مکانی، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات (پریرا) ، مهدی بدرلو، پادوانی، ایوب والی، مهرداد جماعتی، امید خالدی، ساسان انصاری (چاوز) ، غلامرضا رضایی (ایوب کلانتری) و سروش رفیعی به مصاف بنیادکار  ازبکستان رفت. 

دیگر دیدار این گروه امشب بین ۲ تیم الجیش قطر و الفتح عربستان برگزار می‌شود.

برتری فولاد مقابل بنیادکار/ شاگردان فرکی در آستانه صعود +جدول

 

 

منبع: صدخبر

 
 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا