رایزنی‌ اصولگرایان برای لیدری شیخ نور

به گزارش بصیر، ، “محمدرضا باهنر” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، تشکیل حزب فراگیر را خلاء سال ۹۲ در احزاب سیاسی بویژه اصولگرایان دانست و اظهار داشت: باید زمینه تشکیل حزب فراگیر را در سال جدید برقرار کنیم.


رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تشکیل حزب فراگیر را از آرزوهای خود در عرصه سیاسی دانست، و اضافه کرد: به نظر می‌رسد زمینه‌های آن هنوز فراهم نیست، باید یک مطالبه عمومی در فضای کشور به ویژه میان فعالان سیاسی ایجاد شود.

وی با اعلام اینکه ما در این مورد مذاکره هم کرده‌ایم، اما فضای فعلی سیاسی را مناسب نمی‌بینیم، ادامه داد: میان فعالان سیاسی و فعالیت‌هایشان همواره اصطکاک پیش می‌آید و اختلافات وجود دارد، اما اگر این تفاوت و اختلاف ماندگار شود، تشکیل چنین حزبی ممکن نیست.

نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تشکیل حزب فراگیر در کشور تعامل و تواضع فعالان سیاسی را می‌طلبد، ما در هر صورت تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به این سوال که آیا تشکیل چنین حزبی را با محوریت “ناطق نوری” ادامه می‌دهید؟ گفت: مدت‌ها پیش با ناطق نوری بحث‌های مفصلی را در این زمینه داشته‌ام و تاحدودی از آمدن وی در این کار ناامیدم، ارتباط ما با وی قطع نیست و کماکان خدمتشان می‌رسیم و توصیه‌هایی می‌کنیم.

باهنر تصریح کرد: بنده فکر می‌کنم وی هم اکنون عزم خود را جزم کرده است که کار نکند؛ ناطق‌نوری خود را باصطلاح بازنشسته سیاسی می‌داند درحالی که در رسانه‌ها هم منتشر شد که حیف است ناطق نباشد، چراکه ظرفیت بالایی دارد و بسیار کمک‌کننده است، بنابراین هرزمانی که ناطق اعلام آمادگی کند مثل گذشته حاضر به همکاری با وی هستیم.

باهنر پیش از این نیز گفته بود: منتظر آرام شدن فضا پس از انتخابات و تغییر و تحولات هستیم تا قضیه تشکیل حزب فراگیر را به صورت جدی دنبال کنیم.

در همین رابطه چندماه پس از انتخابات ۲۴ خرداد “محمدرضا باهنر” بار دیگر سخن از تشکیل حزب فراگیر اصولگرایان زد و بار دیگر بر لیدری ناطق نوری در این حزب تاکید کرد.

وی گرچه به رایزنی‌های اصولگرایان برای لیدری “ناطق‌نوری” در رأس این جریان سیاسی در صورت تشکیل حزب فراگیر سخن گفت اما این را نیز عنوان کرد که رایزنی‌های انجام شده فقط با ناطق‌نوری انجام نمی‌شود.

 

 

منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا