اختصاصی/ رئیس پلیس راهور فریدونکنار در گفتگو با بصیر خبر داد

کاهش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در فریدونکنار

به گزارش بصیر، سروان سعید عباسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: شهرستان فریدونکنار با استفاده از کلیه توان و امکانات موجود با توجه به افزایش سفر نسبت به نوروز سال ۹۲ در خصوص کاهش تصادفات و تلفات انسانی برنامه ریزی ویژه ای را ترتیب داده بود.

وی تصریح کرد: فرمان رهبری مبنی بر اینکه (تلاش را بیشتر کنید تا حوادث و سوانح رانندگی به حداقل ممکن برسد) را سرلوحه کار خود قرار دادیم و به لطف خداوند، تلاش مسافرن و همکاران بنده و اجرای قوانین و مقررات رانندگی از سوی مسافرین و شهروندان محترم با کاهش چشمگیر ۷۰درصدی تصادف منجر به جرح و مصدومیت نسبت به ۱۵ روزه نوروز ۹۲ روبرو بودیم که توانستیم گامی بلند در راستای فرمایشات رهبری برداریم.

رئیس پلیس راهور فریدونکنار اذعان داشت: به خود می بالیم که آمار در شهرفریدونکنار در زمینه تلفات انسانی منفی بوده و هیچ یک از شهروندان را در اثر تصادف از دست نداده ایم.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص تصادفات جرحی نیز که در سال گذشته ۱۰ تصادف به ثبت رسیده بود امسال ۷۰ درصد کاهش داشتیم و این آمار به ۳ مورد رسیده است که این امر برای ما یک افتخار بزرگ در جهت خدمت رسانی به مردم محسوب می شود.

 

عباسی در پایان یادآور شد: در به دست آمدن این موفقیت علاوه بر رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان و تلاش پلیس راهور، ساماندهی معابر و تعامل با دستگاه های اجرایی نظیر شهرداری و شورای ترافیک نیز دخیل بوده است که توانسته ایم نقاط حادثه خیز شهرستان فریدونکنار را قبل از نوروز ۹۳شناسایی و ساماندهی کنیم که یکی از دلایل کاهش آمار تصادف در فریدونکنار نیز همین امر بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا