مرزبانان ایرانی آزاد شدند/تایید شهادت یکی از مرزبانان ایرانی +عکس

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، عبدالرئوف ریگی، مسئول روابط عمومی این گروهک در گفت‌وگو با العربیه ، از آزادی سربازان ایرانی گروگان گرفته شده توسط گروهک خود خبر داد و گفت: جیش العدل تصمیم گرفت تا بعد از ملاقات‌های انجام شده با هیئتی از نمایندگان علمای اهل سنت و روسای برخی قبایل بلوچ گروگان‌هایش را آزاد کند.

همچنین گروهک جیش العدل در وبلاگ خود مدعی شد مرزبانان ایرانی را که چند ماه پیش به گروگان گرفته بود با پادرمیانی علمای اهل سنت آزاد کرد.

در عکسی که در این وبلاگ منتشر شده است تنها ۴ تن از سربازان کشورمان دیده می شود و این موضوع ظن شهادت یکی از مرزبانان به دست این گروهک تروریستی را تقویت می کند

 

به گفته این عضو گروهک جیش العدل، بعد از این دیدار که در نقطه مرزی در شرق ایران انجام شد، گروگان‌ها به همراه هیئت یاد شده بازگشتند.

** سخنگوی وزارت کشور: ادعای توافق برای تبادل ۳۴ زندانی با مرزبانان ربوده‌شده نادرست است

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور ادعای توافق برای تبادل ۳۴ زندانی با مرزبانان ربوده شده را رد کرد و گفت: این خبر صحت ندارد.

** جیش‌العدال تلاش دارند خود را وابسته به مذاهب اسلامی معرفی کنند

عابد فتاحی رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر غیر مسلمان بودن اعضای گروهک تروریستی موسوم به جیش‌العدل، تاکید کرد: این گروه هیچ سنخیتی با مذاهب اسلامی ندارد و مطالبه اهل سنت ایران از نیروهای مسلح برخورد قاطع نظامی با این گروهک است.

وی تاکید کرد: گرچه تروریست‌های جیش‌العدال تلاش دارند خود را وابسته به مذاهب اسلامی معرفی کنند اما باید گفت اینها نه مسلمان هستند و نه مورد حمایت مذاهب اسلامی. این گروهک از دشمنان اسلام ماموریت گرفته تا برای تفرقه‌افکنی میان مسلمانان خود را اهل سنت معرفی کند.

** باور آزادی مرزبانان منوط به بازگرداندن آنهاست

علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: ما زمانی می‌توانیم به باور آزادی سربازان برسیم که آنها را به آغوش ایران برسانیم.

وی تاکید کرد: در این باره باید منتظر باشیم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که چقدر این ادعا می‌تواند درست باشد؟ اظهار کرد: ما امیدواریم به اینکه تلاش‌های صورت گرفته خبر خوشحال‌کننده‌ای را برای مردم ایران به ارمغان بیاورد.

 

مرزبانان ایرانی آزاد شدند/تایید شهادت یکی از مرزبانان ایرانی +عکس مرزبانان ایرانی آزاد شدند/تایید شهادت یکی از مرزبانان ایرانی +عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا