قلعه‌نویی: با غیرت ایرانی پیروز شدیم

به گزارش بصیر به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیر قلعه نویی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل الجزیره امارات در کنفرانس خبری گفت: خدا را شکر توانستیم در یک بازی سخت ۳ امتیاز بازی را بگیریم. به شاگردانم افتخار می‌کنم. ما جنگیدیم و با غیرت ایرانی پیروز شدیم. نیمه اول الجزیره بهتر از ما بود و چند موقعیت گلزنی داشت ولی در نیمه دوم با تعویض هایی که انجام دادیم توانستیم به گل برسیم.

وی افزود: بد شانسی ما این بود که مهدی نظری بعد از ۳ دقیقه حضور در میدان دچار آسیب دیدگی شد و ما مجبور شدیم یکی از تعویض‌های خودمان را برای نظری استفاده کنیم. خدا را شکر الان تقریبا به جدول مسابقات باز گشته‌ایم و ۲ فینال دیگر در پیش داریم. اگر مقابل الشباب هم مثل امروز بازی کنیم می‌توانیم پیروز شویم اما باید بگویم برای تیم الجزیره و مربی بزرگ این تیم والتر زنگا احترام خاصی قائل هستم.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که تعویض های شما بهتر از والتر زنگا بود عنوان کرد: خدا را شکر تعویض‌های ما در این مسابقه به کارمان آمد و توانستیم به پیروزی برسیم.

سر مربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار اماراتی مبنی بر اینکه روز یکشنبه هفته آینده مهمترین بازی فصل شما مقابل فولاد که به نوعی فینال لیگ است برگزار خواهد شد، اظهار داشت: وقتی شما برنده می‌شوید اشکال‌ها تا حدودی پوشیده می‌شود. ما در بازی رفت مقابل الجزیره بهتر از امروز بودیم و می‌توانستیم در تهران هم پیروز شویم. ما تا فردا حق داریم برای برد امشب خوشحالی کنیم چون باید به فکر بازی با فولاد باشیم. در آنجا انتحاری و منطقی بازی خواهیم کرد و امیدوارم در لیگ هم به جدول بازگردیم.

قلعه نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه استقلال در شرایط سخت بهتر عمل می کند،گفت: این خصوصیت مردم ایران است که در شرایط سخت بهتر عمل می کنند. در بازی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی هم شرایط سخت و خاصی وجود داشت ولی با غیرت بازیکنان ایرانی توانستیم به جام جهانی صعود کنیم. ما جنگیدیم و با قلب‌هایمان بازی و به جام جهانی صعود کردیم.

سر مربی استقلال در پایان در باره علت شکست الجزیره در بازی امشب گفت: فکر می کنم به خاطر فشردگی بازی‌هایی بوده که الجزیره در این چند وقت انجام داده است البته باید بگویم ما در نیمه دوم توانستیم با قدرت تاکتیکی در این میدان پیروز شویم.

انتهای پیام/

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا