ادعای پیوستن بدنساز قرن به تکفیری‌ها+عکس

به گزارش بصیر به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، فعالان شبکه‌های اجتماعی حامی شورشیان سوری تصویری از «رونی کلمن» یکی از پرافتخارترین و حجیم‌ترین بدنسازان آمریکایی را منتشر کردند در حالیکه پرچم مخالفان نظام بشار اسد را بر روی دوش دارد.

«ابوجاد الشامی» اولین منتشر کننده این تصویر در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت که «رونی کلمن» به جمع انقلابیون سوریه در گردان واشنگتن (یکی از گروه‌های تروریستی در سوریه که اعضای آن مسلمانان تندروی آمریکایی هستند) پیوست!

وی در ادامه با بیان اینکه کلمن به زودی به انقلابیون دمشق می‌پیوندند(!) اظهار کرد که این تصویر توسط یکی از دوستانش از کلمن گرفته شده است.

گفتنی است؛ رونی کلمن معروف به “یوزپلنگ تگزاس” که براساس بسیاری از نظرسنجی‌ها و به اعتقاد خیلی‌ها بعد از «آرنولد شوارتزنگر» بهترین بدنساز قرن است با هشت بار قهرمانی در مسابقات مستر المپیا یکی از پرافتخارترین قهرمانان این مسابقات است.

انتشار این خبر درحالی است که رونی کلمن مسیحی است و نمی‌توان اظهارات عوامانه و غیرواقعی حامیان گروه‌های تکفیری که از این راه برای روحیه دادن به تروریست‌های تکفیری در سوریه استفاده می‌کنند اعتماد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا