اسب سکولاریزم را در دانشگاه تهران زین نمی کنند!

به گزارش بصیر، در خبرها آمده است که یک چهره رفورمیست فیمی نازیسم آنهم، از جنس مجلس ششمی متحصن فعال درحوزه زن غربی،یکی از گزینه های ریاست پیشانی دانشگاه های کشور یعنی دانشگاه تهران است.

تعجب نکردم ،چون خوب می دانم وزیر علوم دراین چند ماه ثابت کرد یک تیپولژیست سکولار است به طوری که حتی مرجع عالیقدر ونرم خویی مثل حضرت آیت الله مکارم شیرازی ایشان را برای “آخرتش”نپذیرفت.

تعجب نکردم ،چون خوب میدانم پایگاه عملیات روانی پشت صحنه دولت به چه می اندیشد.(اشاره تفصیلی درتحلیل“اشانتیون اشتون“)

آقای وزیر علوم ویا بهتر است بگویم آقایان پشت صحنه ،باید بدانند که:دانشگاه تهران ،دانشگاه” تگزاس “یا “منچستر” نیست که اسب “سکولاریزم”را در آن بواسطه شخصی که از جنس بدخیم “حزب منحله مشارکتی” است ،”زین”کنید و باید بدانید که اسب  زین کرده سکولاریزم در ایران اسلامی و حتی در منطقه استراتژیک اسلامی سواره ای ندارد و دیدید ،”سواران بر اسب های رم کرده درمیدان فتنه های بزرگی همچون تیر ۷۸وفتنه۸۸ وقبل ازآن که چطور برزمین کوفته شدندو سوختند.

اسب سکولاریزم سواری نمی دهد .

حتی درتگزاس هم “فیمی نازیستها” را رئیس نمی کنند.

*اگر کمی عمیق تر به موضوع نگاه کنیم ،ماجرا جالب تر هم می شود:

مرکز سابان وابسته به اندیشکده “بروکینگز”در گزارش مفصلی،راهکارهای لازم برای براندازی نرم در ایران و حمایت از مخالفان نظام اسلامی را طراحی کرده بود که “مرکز تحقیقات پیشرفته ضد تروریسم”در پایگاه خود بخش ها و ابعادی از این پروژه را منتشرنمود.

مرکز سابان در این گزارش منتشر شده در گزارشی با عنوان “کدام راه به سمت ایران”،گزینه های استراتژی جدید آمریکا علیه ایران را بررسی کرده است.

این گزارش توسط شش تن از سیستمن های استراتژیست آمریکایی وابسته به انستیتوی بروکینگز مثل :

کنت ام پولاک(مدیر موسسه سابان)

مارتین ایندیک(سفیر اسبق آمریکا در سرزمین های اشغالی)و…تنظیم شده است.

در فصل ششم این گزارش بخش هایی مرتبط با این” روزهای دانشگاه های “ما در ایران اسلامی یافت می شود.

سوزان مالونی“(یکی از آن شش استراتژیست موسسه سابان)می گوید:جمهوری اسلامی همه نوع فاجعه ای غیر از”طاعون”را تجربه کرده است:جنگ ،ایزوله شدن،بی ثباتی،حملات تروریستی،انتقال رهبری،خشکسالی،زلزله های بزرگ و…اما ایران به خوبی مقاومت کرد و سنگرسازی نمود و امروز بسیارمستحکم است ،البته می توان در”طیف شناسی” حوزه “انقلاب مخملین”،به عنوان آخرین گزینه از “کلکسیون براندازی امریکایی”۳طیف برای ماموریتهای “رنگی “و کف خیابانی را”مستعد دانست و می باشند:

۱)اصلاح طلبان

۲)روشنفکران فعال درحوزه فیمنیسم

۳)سازمان دانشجویی وان جی اوهای دانشجویی لیبرال

ریخت شناس های سیاسی  براساس سوابق روشن و ناروشن، خانم الهه کولایی را اصلاح طلب فیمنیست فعال در حوزه زنان می دانند،طبیعی است که بواسطه این چهره های سکولار،دانشگاه تهران ،شعبه ای از موسساتی مثل ویلسون وهیفوس هلند(اسرائیل اروپا)خواهد شد.

“کانون مدافعان حقوق بشر”و فعالین حوزه “زن غربی”با عضویت افرادی مثل :فاطمه حقیقت جو کنارهم نشینِ خانم الهه کولایی در تحصنات مجلس ششم ،شادی صدر ،فریبا داوودی مهاجر ونرگس محمدی و..،شاگردان نخستین رئیس اتاق ایران در “آیپک”(لابی قدرتمند اسرائیل درآمریکا) یعنی “هاله اسفندیاری”همسر “شائول بجاش صهیونیست”هستند.

پس از تحولات دوم خرداد۷۶،هاله اسفندیاری مدیر بخش خاورمیانه مرکز مطالعاتی ویلسون وابسته به کنگره آمریکا بود که به اعتراف منتشر شده در “واشنگتن پست”:هاله اسفندیاری از بودجه ۷۵میلیون دلاری آمریکا برای گسترش جامعه مدنی درایران استفاده کرده است.

اسفندیاری در اعترافات و اقاریر پس از دستگیری درایران اذعان کرد:درحوزه زنان با حقیقت جو-شادی صدر-شیرین عبادی-محمدی-داوودی مهاجر و..ارتباط نزدیک داشته وحتی موسسه هلندی “هیفوس “هم، به گروه های فعال درحوزه فیمنیسم درایران کمک های قابل ملاحظه ای کرد تا جائیکه خانم “فرح کریمی”(پارلمانتاریست هلندی-ایرانی الاصل) هم درسفری به ایران ،حتی با حضور درکمسیون امنیت ملی مجلس ششم به ریاست میردامادی در کنار خانم ها الهه کولایی و فاطمه حقیقت جو نشست و از نزدیک اوضاع را بررسی نمود.

حتی امروز هم می بینیم که در چینش مناسبت غربی ۸مارس به عنوان روز آمریکایی زن(سالروز تظاهرات زنان اخراج شده از یک کارخانه نساجی در آمریکادر سال۱۸۷۵) خانمها: الهه کولایی، عضو مجمع زنان اصلاح طلب و نرگس محمدی، عضو کانون مدافعان حقوق بشرغربی ( عامل فتنه ۸۸که اخیرا با خانم اشتون درسفارت اتریش دیدارداشت)به موسسه “عصرخرد” و”کانون شهروندی زنان” در خیابان هدایت برای سخنرانی دعوت می شوندواین حکایت صریحی از ارتباط وفرماسیون فیمنیستی خانم الهه کولایی ودوستان او است.

هرچند معتقدم اصحاب مدعی “تدبیر۲″درپشت صحنه دولت ، با پخش اینگونه خبرها و”گزینه بازی سیاسی “سعی در “تحریک”جناح جوانان مومن وانقلابی بنابر  تاکتیک”تعویض زمین بازی”دارند، اما بنده به عنوان نسل سوم انقلاب معتقدم، حتی پخش خبر اینگونه خبرها،فارغ از صحت آن، عامل تضعیف ریاست محترم جمهور به عنوان یک شخص “روحانی”است ،عاملی که  کمیته تدبیر ۲ درپشت صحنه بدان اعتقادی ندارد.   

 

منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا