اختصاصی/ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فریدونکنار خبر داد

تحقق سهمیه ۵۷ میلیونی شهرستان فریدونکنار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سرهنگ صادقی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: سهم این شهرستان در ساخت صحن مبارک بی بی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا(س) در سال ۱۳۹۲ برابر با ۱۹ متر مربع بوده که هر متر مربع آن به مبلغ ۳ میلیون تومان بوده است.

وی تصریح کرد: با همت و تلاش مردم شریف و ولایتی، فرماندار سابق شهرستان، فرمانده سپاهف بخشداران، حوزه های مقاومت بسیج، هیئات مذهبی، ائمه جماعات مساجد، مدیران محترم دفاتر زیارتیف معتمدین و نمایندگان محترمستاد و با هدایت ها و حمایت های بی بدیل اما جمعه معزز این سهمیه محقق گردیده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فریدونکنار افزود: از همه کسانیکه در امر بازسازی حرم های ائمه و اطهار که جلوه گاه انوار الهی است تقدیر و تشکر دارم و یقینا با این عمل خداپسندانه قلب مبارک حضرت زهرا(س) و امام عصر(عج) را شاد نموده اند.

وی یادآور شد: همچنین علاقه مندان آن حضرت می توانند نذورات و کمکهای خود را به شماره حسابهای۱-۳۱۳۲۵۵۵۰۱۳ بانک انصار و ۲۶۴ صندوق قرض الحسنه ولی عصر(عج) واریز و یا به صورت حضوری به حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج و یا به آدرس فریدونکنار، خیابان شهید نامجو، روبروی مسجد امام حسن مجتبی(ع)، ساختمان فرمانداری سابق مراجعه نمائید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا