مشتاقی:نقی معمولي کشتی‌گیر مستعدی بود

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، بهرام مشتاقی که در سریال نوروزی شبکه یک سیما نقش مربی نقی معمولی (محسن تنابنده) را بازی کرد، در مورد چگونگی حضورش در این سریال به دانا گفت: حضورم در این سریال خیلی غیرمترقبه بود! روز چهارشنبه سوری تماسی با من گرفتند که برای کارهای کشتی کمک‌شان کنم. قرار بود برنامه‌ای برای کشتی‌گرفتن نقی در این سریال بنویسم و من هم به خاطر آشنایی‌ای که با آقایان خمسه و تنابنده داشتم، پذیرفتم. ساعت ۱۶:۳۰ آنجا رسیدم و شروع کردم به نوشتن و برنامه‌ریزی که بعد به خودم پیشنهاد دادند نقش مربی نقی را بازی کنم.
 
وی ادامه داد: چون کشتی رو دوست دارم و جامعه هنری از جامعه ورزشی کمک خواسته بود، تاقچه بالا نگذاشتم و پذیرفتم که این کار را انجام دهم.
 
این پیشکسوت کشتی در مورد بازخورد این سریال در بین مردم تاکید کرد: فکر می‌کنم همه راضی بودند. چون کشتی به این سریال راه پیدا کرده بود و خیلی هم این بخش خوب و قشنگ تمام شد و پرچم سه رنگ ایران هم بالا رفت، چند میلیون نفر به علاقمندان به کشتی اضافه شدند.
 
مشتاقی در مورد کشتی‌ گرفتن نقی در این سریال نیز تصریح کرد: آقای تنابنده خودش ورزشکار و قهرمان بوکس هست. ما سه روز با هم کار کردیم. او بچه مستعدی بود و کارش را خوب انجام داد. من که از کارش راضی بودم و فکر می‌کنم کشتی‌اش طبیعی از آب درآمد.
 
وی در پایان گفت: با کارگردانی سیروس مقدم، سریال خوبی از کار درآمد و مردم را که می‌بینم تقریبا همه «پایتخت» را موفق می‌دانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا