اشتون و بانکی‌مون ناقضان‌اصلی حقوق‌بشر

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، وبلاگ راه روشن نوشت: در حالی که در جای جای جهان مصداق‌های بارزی از نقض حقوق بشر مشاهده می‌شود و به جرأت می‌توان گفت در تمام آنها به نوعی دست غرب و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل غاصب مشهود است، مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر سکوت می‌کنند.
 
اما آنجا که پای عناد با اسلام و انقلاب اسلامی و ایران و تشیع در میان است مدعیان دروغین مانند اشتون و بان کی مون و امثالهم علم حمایت از حقوق بشر به دست و گرفته و ندا سر می‌دهند حقوق بشر رعایت نمی‌شود، وای حقوق بشر رعایت نمی‌شود…
 
ما به صراحت می‌گوییم مرگ بر آن حقوق بشری دیکته شده‌ای که شما به دنبال آن هستید؛ مرگ بر آن حقوق بشر گزینشی‌ای که هیچ‌گاه در آن مسلمانان و شیعیان دیده نمی‌شوند؛ مرگ بر حقوق بشر استعماری شما؛ آقای بان کی مون، خانم اشتون، اگر مذهب و دین متفاوت است، انسانیت نیز وجود ندارد؟
 
مردم شیعه بحرین تحت حمایت رژیم ظالم آل خلیفه سرکوب می‌شوند،خون مسلمانان مظلوم آفریقایی در سکوت مجامع بین‌المللی پایمال می‌شود، یکبار دم از حقوق بشر بر نمی‌آید.
 
آن خودباخته در سازمان ملل بیانیه صادر می‌کند که در ایران حقوق بشر رعایت نمی‌شود؛ چرا؟ سوداگران مواد مخدر اعدام می‌شوند!
 
آقای بان کی مون یکبار بر ضد رژیم آل خلیفه بیانیه صادر کردید؟ یکبار از درد دل مردم مظلوم فلسطین پرسیدید؟
از خود نپرسیدید در باریکه غزه چه خبر است؟ نگفتید چرا فلسطین آماج حملات اسرائیل قرار می‌گیرد و هر روز صدها کودک بی‌گناه در خون خود می‌غلطند؟ یکبار سراغ پهبادهای آمریکایی را در پاکستان گرفتید که چه می‌کنند با زندگی مردم؟
 
خانم اشتون یکبار از حال مسلمانان آفریقا پرسیدید؟ یکبار گفتید چرا این همه خشونت جنسی در اروپا زیاد شده؟
 
پرسیدید چه کسی از رژیم ظالم آل خلیفه حمایت می‌کند؟ گفتید چه کسی است که دارد تروریست‌های تکفیری را در سوریه مسلح می‌کند تا بی‌گناه بکشند مردم را؟
 
کدام حقوق بشر، از کدام حقوق بشر سخن می‌گویید؛ آقای بان کی مون،خانم اشتون؛ مگر نه که سکوت در برابر ظلم نشانه تأیید آن است؟
 
پس شما خود ناقضان اصلی حقوق مسلم ملت‌ها در جهان هستید؛ آیا برخورد با سوداگرانی که جان هزاران جوان و نوجوان بی‌گناه را می‌گیرند نقض حقوق بشر است؟ آیا سکوت در برابر جنایتکارانی که خون هزاران انسان بی‌گناه را بی‌دلیل پایمال می‌کنند نقض حقوق بشر نیست؟
بیانیه صادر می‌کنید که حقوق بشر نقض شده؛ سازمان مللی که چنین بیانیه‌های صادر می‌کند سازمان ملل نیست؛ سازمان دیکته‌گر اسرائیلی صهیونیستی است؛ دبیر کلی که این چنین بی‌منطق سخن می‌گوید مشروعیت ندارد؛ مگر نه اینکه ورود و ترانزیت مواد به ایران برنامه تعریف شده استکبار جهانی برای نابودی نیروی انسانی کار آمد ایران است؟
 
حرف شما این است: سکوت؛ اینجا حقوق بشر رعایت می‌شود، جنجال آنجا رعایت نمی‌شود؛ حالا اینکه کجا سکوت و کجا جنجال بستگی به ذائقه شما دارد.
 
اگر در راستای تأمین منافعتان باشد:سکوت (بحرین،فلسطین)؛ اگر در راستای امیال، برنامه‌ها، دسیسه‌ها و توطئه‌هایتان باشد، آشوب و بلوا (چرا قاچاقچی اعدام می‌شود؟)
 
این حقوق بشر گزینشی دیکته شده نه اعتباری دارد نه پایه و اساسی، بیش از این، مفاهیم والا و ارزشی را دستمایه خباثت و ظلم و پلیدی در جهان نکنید و دست از انجام این اعمال زشت و مشمئز کننده بردارید که قرآن به روشنی در این باره می‌فرماید: «إن شر الدواب عند اللّه الصم البکم الذین لا یعقلون، همانا بدترین جنبندگان نزد خدا آن کران و لالانی هستند که عقل خود را به کار نمی‌گیرند».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا