بازیکن‌سابق‌‌آرسنال به‌داعش‌پیوست+عکس

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، روزنامه “میرور” چاپ لندن در شماره امروز ـ شنبه ۱۶ فروردین ـ خود نوشت كه یكی از بازیكنان سابق تیم “آرسنال” انگلیس از یک ورزشكار حرفه‌ای به یک تروریست جهادی در گروه داعش تبدیل شد.

این روزنامه نوشت كه این بازیكن كه در پست دفاع بازی می‌كرد به یك گروهک جهادی كه هیچ رحمی ندارند پیوست و وارد جنگ خونین سوریه شد.

ابنا-روزنامه میرور با بیان اینکه وی مدافع سابق آرسنال انگلیس است اضافه کرده که او در تیم رئال مادرید و در كنار بازیكنانی چون كریستیانو رونالدو بازی کرده است.

این روزنامه انگلیسی آورده است كه این بازیكن پس از آنكه یک افراطی شد، نظر خود را درباره فوتبال تغییر داد و با یك سلاح كلاشینكف (AK47) تصویری ویدیویی گرفت كه در آن اعلام جهاد كرد و در یكی از سایت‌های تكفیری آن را منتشر كرد.

روزنامه میرور گفت كه این شخص در پرتغال درخشید و پس از آن با تیم آرسنال قرارداد امضا كرد. وی خود را «ابوعیسی الاندلسی» معرفی كرد و در یكی ویدیو كه در سایت‌های معارضان سوری منتشر شد از تمامی مسلمانان خواست كه به گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به “داعش” بپیوندند.

او با زبان انگلیسی و با لهجه‌ای پرتغالی گفت: مهم آن است كه فرزندان خود را از آن حیوانات وحشی(!) و خون‌خوار بشریت،‌ كه خداوند آنان را بدترین مخلوقات نامید،‌ حفاظت كنیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا