فرماندار فریدونکنار خبر داد

آمادگی فریدونکنار برای ثبت نام فاز دوم هدفمندی یارانه ها

به گزارش بصیر، محمد حسین زاده لداری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر اظهار داست: از ۲۰ فروردین همزمان با سراسر کشور ثبت نام از سرپرستان خانوار در فاز دوم هدفمندی یارانه ها در مراکز پیش بینی شده در شهرستان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه چهارده هزار و ۵۷۰ خانوار در سطح شهرستان ساکن هستند، تصریح کرد: ۵ دفتر شهری و ۱۱ دفتر روستایی پیشخوان دولت، ۱۰ کافی نت در داخل شهر و یک کافی نت روستایی و در صورت اعلام کمیته امداد و اداره بهزیستی جهت ثبت نام از جامعه هدف آمادگی دارند تا از شهروندان ثبت نام نمایند.

فرماندار شهرستان فریدونکنار اذعان داشت:  انتظار می رود کسانیکه دریافت یارانه تاثیری در زندگی آنها ندارد و این مبالغ در مجموع می تواند کمک کار دولت در زمینه های عمران، آبادی و اجرای هرچه بهتر هدفمندی یارانه ها باشد، از ثبت نام خودداری کنند.

حسین زاده یادآور شد: کسانیکه آخرین رقم کد ملی آنها صفر است در ۲۰ فروردین، عدد یک در بیست و یکم فروردین و به ترتیب عدد ۹ در بیست و نهم فروردین و همچنین سی ام- سی و یکم از کسانیکه ثبت نام نشده اند ثبت نام می گردد.

وی با بیان اینکه دستگاه های مرتبط با یک مدیریت جهادی در این بخش ورود پیدا کنند، عنوان داشت: اطلاع رسانی باید به صورت صحیح انجام شود، نرخ ها کنترل گردد، دفاتر پیشخوان دولت بایستی با پرسنل مجرب خدمات دهی را بهتر از گذشته انجام دهند، فضای روانی جامعه حفظ شود و امنیت اجرای فاز دوم به عهده نیروی انتظامی است.

حسین زاده  با اشاره به اینکه تنها دغدغه ما مشکل اینترنت است، عنوان داشت: مظمئنا با توجه به امنیت موضوع تدابیری اندیشیده خواهد شد تا مردم بدون دغدغه ثبت نام نمایند.

 

فرماندار فریدونکنار یادآور شد: نرخ ثبت نام هنوز اعلام نشده که پس از اعلام به وسیله بنر در مراکز ثبت نام ها نصب و به مردم اعلام خواهد شد، همچنین کسانیکه در منزل به اینترنت دسترسی دارند نیز می توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا