زنبیل گذاشتن در کافی نت ها و سوء استفاده برخی متصدیان دفاتر اینترنتی!

به گزارش بصیر، کمتر از دو روز دیگر ثبت نام دور جدید هدفمندی یارانه نقدی شروع می شود؛ در دورهای قبل افرادی از روال ثبت نام راضی و افرادی ناراضی بودند که این موضوع شاید تا حدودی طبیعی باشد. چون که هزاران مشکل از جمله قطعی یا پایین بودن اینترنت، ترافیک سنگین ثبت نام و … ممکن است در روند ثبت نام دخیل باشند.

اما اینبار نحوه ثبت نام کمی متفاوت تر از دفعات گذشته شده، و ثبت نام براساس رقم سمت راست کد ملی سرپرست تان خانوار محدود تر شده است.
این موضوع علاوه بر اینکه ترس از دست رفتن فرصت ثبت نام را در بین مردم ایجاد کرده است، ازدحام قابل توجهی در کافی نت ها و مراکز ثبت نام را منجر شده است؛
 به گونه ای که به طور مثال در شهرستانی مانند شهرستان شوط در شمال آذربایجان غربی مردم برای ثبت نام یارانه نقدی از دو روز قبل نوبت می گیرند.
 برخی از سایتهای  شهرستانهای آذربایجان غربی  نیز در این باره نوشته اند: این روزها چیزی که هم در میان مردم و رادیو و تلویزیون شنیده می شود در مورد ثبت نام یارانه نقدی می باشد .
سوء استفاده برخی متصدیان دفاتر اینترنتی
برخی از هموطنان دو روز مانده به ثبت نام یارانه های نقدی اقدام به نوبت گیری جهت ثبت نام می کنند و در این میان هم برخی از متصدیان مراکز اینترنتی در شهر شوط با روش های مختلف اما غیر قانونی اقدام به ثبت نام یارانه های نقدی می کنند و هزینه های هنگفتی از آنها میگیرند.
یکی از افراد ثبت نام کننده یارانه، در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه شما چطوری ثبت نام یارانه انجام داده اید در حالیکه دولت از ۲۰ فروردین ماه برای یارانه ثبت نام می کند ؟
وی گفت : بله می دانم ، بر اساس کد ملی روز ۲۶ فروردین نوبت من است چون دولت تنها یک روز وقت داده است میترسم از ثبت نام یارانه جا بمونم به خاطر همین زودتر برای ثبت نام یارانه نوبت گیری کردم.
اکبر یزدی ، مدیر عامل سازمان هدفمندی یارانه ها در مورد ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی هموطنان باید از روز بیستم فروردین ماه با توجه به شماره سمت راست کارت ملی خود با مراجعه به مراکز اینتر نتی (کافی نت ها)تا پایان فروردین اقدام به ثبت نام کنند .
گفتنی است سایت ثبت نام یارانه نقدی به نشانی www.refahi.ir به علت پاره ای از مشکلات فنی تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.
 
 
منبع: تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا