قلعه‌نویی: خسته شدم؛ برای مربی بعدی آرزوی موفقیت می‌کنم

به گزارش بصیر به نقل از  خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی در خصوص پیروزی  استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: باید از آقای فتح‌الله‌زاده تشکر کنم که کمک زیادی به ما کرد و تا جایی که می‌توانست به ما روحیه داد و یک بار دیگر ثابت کرد که مدیری بسیار شایسته است.

وی با اشاره به کسر یک امتیاز از این تیم افزود: یک امتیازی که از ما کسر شده به ناحق صورت گرفته و از کمیته انضباطی و استیناف می‌خواهیم که این یک امتیاز را به ما برگرداند. اگر به خاطر همین یک امتیاز قهرمانی را از دست بدهیم در تاریخ نوشته می‌شود و به ما لطمه می‌زند.

سرمربی استقلال در خصوص شانس قهرمانی تیمش عنوان کرد: با پیروزی که برابر فولاد کسب کردیم شانس زیادی برای قهرمانی داریم. ما مأمور هستیم که تکلیف‌مان را انجام دهیم و باید تا جایی که نفس داریم تلاش کنیم و بجنگیم. اگر قهرمان شدیم خدا را شکر می‌کنیم و اگر هم نتوانستیم به این عنوان دست پیدا کنیم مطمئنا تیم‌های دیگر لیاقت‌شان بیشتر از ما بوده است.

قلعه‌نویی با بیان اینکه امسال سال سختی را گذراندیم، خاطرنشان کرد: امسال به اندازه ۱۰ سال پیر شدم و به خاطر برخی مسائل تا صبح بیدار بودم. روزهایی شده بود که تا نماز صبح بیداری کشیدم و به مسائل استقلال فکر می‌کردم.

وی که با شبکه ورزش سیما صحبت می‌کرد، در خصوص هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: لیگ ما پاک است. به عمروعاص‌های زمان که از مسلمانی خود استفاده می‌کنند و فوتبال را ناپاک می‌خوانند تا فوتبال را از خانواده بیرون بکشند ثابت شد فوتبال پاک است. در هفته پایانی برابر تراکتورسازی سعی می‌کنیم به پیروزی برسیم. هفته آینده کار سختی برابر تراکتورسازی و پس از آن الشباب داریم.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه فصل آینده در استقلال خواهد ماند یا نه گفت: مربی تا جایی که هست برای تیمش تلاش می‌کند. مردم به من لطف دارند اما برخی از آنها که از این سو و آن سو خط می‌گیرند و شعار می‌دهد جزو خانواده استقلال نیستند. حقیقت این است که این فصل خیلی خسته شدم و بعد از پایان فصل تصمیم خواهم گرفت که اگر توان داشته باشم در استقلال می‌مانم در غیر اینصورت برای کسی که به استقلال می‌آید آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا