تغییرات گسترده پلیس در تهران

به گزارش بصیر به نقل از خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز با حضور سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ، رؤسای پلیس راهور، مواد مخدر، معاون عملیات فاتب، سرکلانتر هشتم پایتخت و رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران تودیع و معارفه شدند. در این مراسم از زحمات سردار حسین رحیمی رئیس سابق راهور تهران، سرهنگ عباس دانشجو معاون سابق عملیات، سرهنگ مطهری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر و سرهنگ ربیعی رئیس پیشین پلیس امنیت اخلاقی تهران تقدیر شد.

براساس احکام صادره، سرهنگ سیدتیمور حسینی به عنوان رئیس جدید راهور تهران، سرهنگ رضا بستو به عنوان معاون جدید عملیات فاتب، سرهنگ بیژن‌نیا به عنوان سرکلانتر هشتم و سرهنگ تقی افرند به عنوان رئیس جدید پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منصوب شدند.

سردار ساجدی‌نیا در این جلسه اظهار داشت: بر همه ما واجب است فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده در این راستا برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: منظور از برگزاری این مراسم، تجلیل و تقدیر از همکارانی است که طی سال‌های گذشته و هم‌اکنون خدمات شایسته‌ای به شهروندان و جامعه ارائه کرده و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته‌اند و اکنون به مرز بازنشستگی رسیده‌اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در ابتدا باید از زحمات سردار رحیمی به‌عنوان رئیس پلیس راهور تهران تقدیر کنم که با خدمات و اقدامات ارزشمند خود چه در مجموعه معاونت عملیات ناجا، چه در فرماندهی انتظامی لرستان و چه در پلیس راهور تهران باعث رفع دغدغه‌های شهروندان و مسئولان در حوزه‌های کاری مربوطه شده‌ است.

ساجدی‌نیا در ادامه سرهنگ تیموری را به عنوان رئیس جدید پلیس راهور تهران معرفی کرد و با اشاره به سوابق کاری وی از جمله ریاست مناطق ۱۳، ۱۴ و ۳ راهور تهران، فرماندهی راهور گیلان و فرماندهی دانشکده راهور دانشگاه علوم انتظامی گفت: وی در تمام امور محوله موفق بوده و از افسران فرهیخته و باتجربه پلیس تهران بزرگ است.

رئیس پلیس پایتخت ضمن تقدیر از سرهنگ عباس دانشجو،  سرهنگ رضا بستو را که پیش از این عهده‌دار سمت سرکلانتری هشتم پلیس پایتخت بود به عنوان معاون جدید عملیات فاتب معرفی کرد و گفت: سرهنگ بستو فردی بسیار متدین، باوقار، شایسته و جوان برای این پست است که با توجه به تحقیق‌هایی که در این خصوص انجام شد، بهترین گزینه برای سمت معاونت عملیات است.

وی در این مراسم از زحمات و خدمات سرهنگ اردشیر مطهری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و سرهنگ محسن ربیعی رئیس پلیس سابق امنیت اخلاقی فاتب تقدیر و سرهنگ مهرزاد بیژن‌نیا را به عنوان سرکلانتر هشتم و سرهنگ تقی‌ افرند را به عنوان رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ معرفی کرد.

انتهای پیام/*

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا