اختصاصی/ نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار در گفتگو با بصیر

اسلام تنها حامی حقوق بشر/ ضرورت تحصیل ایران شناسی سران اتحادیه اروپا

به گزارش بصیر، حجت الاسلام حجت الله نجار فیروزجایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پس از شکست سنگین اتحادیه اروپا در مناقشات اوکراین و روسیه و همچنین عقب نشینی آشکار آنها در بحث هسته ای، به دنبال نفوذ در ایران بودند.

وی با بیان اینکه دیدار اخیر اشتون در سفر به ایران و متهمان فتنه ۸۸ از همان ابتدا مشکوک بود، تصریح کرد: صدور این بیانیه نشان از آن دارد که آنها هیچ اطلاع درستی از جمهوری اسلامی ایران ندارند و باید دو واحد درسی ایران شناسی را در دروس دانشگاهی خود بگذرانند.

نجار با اشاره به اینکه تفکرات فمنیستی و امپریالیستی اروپا در ایران جایی ندارد، خاطرنشان کرد: این قطعنامه نشان دهنده وخامت اوضاع در اروپاست و خفقان و سیاهی ناشی از زندگی آنها را القاء می کند.

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار تاکید کرد: مبارزه با توزیع مواد مخدر، مفسدین فی الارض، سران فتنه و تروریست خواسته تمام مردم جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: با وجود رهبری مقتدر و حکیم که تمام حرکات دشمن را مدنظر گرفته و تمام نقشه های آنان را نقش برآب می کند هرگز در برابر آنها کوچکترین لغزشی نخواهیم کرد.

نجار همچنین با اشاره به تصویب قطعنامه آزادی همجنس بازان در ایران از سوی اتحادیه اروپا، اذعان داشت: این حرکات شنیع و خفت بار در نظامی که مبتنی بر اسلام و آموزه های دینی است جای ندارد و مردم کشور به شدت این حرکات را محکوم می کنند.

وی ادامه داد: آنها زمانی از نقض حقوق بشر در ایران دم می زنند که به فرموده رهبری آمریکا خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است، اتحادیه اروپا هم پیمان و دست نشانده آمریکا نیز ناقض مسلم حقوق بشر است، اگر دفاع از مردم مظلوم و مسلمان سوریه، فلسطین، بحرین، لیبی و میانمار نقض حقوق بشر به زعم آنها محسوب می شود به این حرکت خود افتخار می کنیم.

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک آزادی مرزبانان کشور، اظهار داشت: گروهک تروریستی جیش العدل نیز سرسپرده خیانتکاران و جنایتکاران آمریکایی و اروپایی است، سوال ما اینجاست که چرا این اتحادیه نسبت به این اتفاقات و شهادت گروهبان وظیفه دانایی فر سکوت کرده اند و دم نمی زنند.

وی در پایان افزود: همه ما می دانیم که نقض حقوق بشر و هزاران فتنه ای که در طول این مدت برای ملت ما پدید آوردند به موجب این است که به دنبال از بین بردن اعتقادات و براندازی نظام ما هستند اما غافل اند که سرنوشت این کشور با خون هزاران شهیدی آمیخته است که برای دفاع از این مملکت از جان و مال خود گذشتند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا