تایید خاکسپاری شهید دانایی‌فرد در پاکستان

به گزارش بصیر:شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر این‌که گروهک تروریستی جیش‌العدل پیکر دانایی‌فرد را در مناطق کوهستانی بلوچستان پاکستان دفن کرده است، گفت: تقریبا این موضوع تایید شده است؛ چراکه افرادی که برای مذاکره رفته بودند و اسرا را آوردند، به چنین نتیجه‌ای رسیده‌اند.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال این هستید که برای بازگشت پیکر دانایی فر اقدامی انجام دهید گفت: امکانش هست می‌توان بحث بازگشت پیکر او را پی گیری کرد.
 
وی در واکنش به برخی اخبار دیگر مبنی بر اینکه داماد امام جمعه زاهدان در جریان موضوع آزادی سربازان فوت کرده است، اظهارداشت: ایشان جزء مذاکره‌کنندگان نبودند و پیش از این به دلیل حادثه طبیعی وفات کرده‌اند.
 
امام جمعه زاهدان در ادامه با بیان این‌که نجات مسلمانان در گرو وجود وحدت میان آنهاست، اظهار کرد: ما افراد امت واحده هستیم و مسلمانان با هر گرایشی که دارند، باید به اشتراکات خود تاسی بجویند و از اختلافات پرهیز کنند.
 
شیخ مولانا عبدالحمید همچنین اظهار کرد: در قضیه سربازان هرکس می‌بایست هرکاری از دستش برمی‌آمد، انجام می‌داد و آنچه من انجام دادم وظیفه شرعی و ملی بوده است و برای انجام این وظیفه نباید منتظر تشکر بود؛ چنانچه من هم انتظار تشکر ندارم و از ظرفیتی که موجود بود استفاده کردم.
 
وی همچنین تصریح کرد: در این قضیه هر اقدامی که انجام شد، با همکاری و مشورت و هماهنگی مسوولان انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا