طراحی موشک‌های قدرتمند ایرانی در سال جاری

دهقان:طراحی موشکهای قدرتمند در سال جاریبه گزارش بصیر به نقل از مشرق، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مراسم گرامیداشت روز جهانی آگاهی از خطر مین، اظهار داشت: در سال ۹۳ مردم شاهد سه اقدام جدی در حوزه دفاعی خواهند بود.

دهقان توسعه و افزایش فعالیت ها در حوزه دیپلماسی دفاعی برای ایجاد فضای همکاری و رسیدن به توسعه امنیت جمعی در منطقه را یکی از کارهای جدی وزارت دفاع در سال ۹۳ خواند.

وی تصریح کرد:‌ سال ۹۳ سال تولید تجهیزاتی است که اقتدار دفاعی ایران اسلامی را بالا می برد و وزارت دفاع تمرکزی جدی در عرصه تولید این تجهیزات دارد.

وزیر دفاع طراحی و ساخت سامانه های موشکی زمین به زمین قدرتمند، سامانه های پدافندی تأثیرگذار و حرکت تولیدی پر قدرت در عرصه دریا را از اقدامات دیگر سال ۹۳ وزارت دفاع ذکر کرد.

دهقان همچنین از به نتیجه رسیدن طرح های تحقیقاتی مهم در وزارت دفاع خبر داد و گفت: این طرح‌ها و به تبع آن تولید آنها بسیار بازدارنده است.

وی با توجه به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست سازمان دفاعی کشور را هماهنگ با حرکت ملی خواند و افزود:‌ کاری می کنیم که سیاست های ابلاغی محقق شود چرا که نگاه به درون و توانمندی های داخلی یکی از بندهای این سیاست ابلاغی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا