دهنوی: خدا «شیرینی» را نبخشد، او در قراردادها دست برده است

به گزارش بصیر:قاسم دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه در فصل جاری چقدر از باشگاه پرسپولیس پول گرفته است، گفت: من از ابتدای فصل تا  امروز ۵۰ میلیون دریافتی داشتم و قرار بود تا عید ۳۰۰ میلیون به صورت ماهیانه بگیرم که هیچ پولی نگرفتم. حالا هم که دوباره من را محروم کردند. پولی که باید به سپاهان و تراکتور پرداخت می‌شد از حسابم کسر شده اما پرداخت نشده است. چرا من باید در این بازی حساس هفته آخر محروم شوم؟ مگر نگفتند مشکلم حل شده؟ معلوم است که با من دشمنی دارند.

وی ادامه داد: قرارداد من با پرسپولیس ۸۰۰ میلیون است ولی هیچ پولی نگرفته‌ام. اگر ۷۰۰ میلیون پول می‌گرفتم مریض نبودم که اعتراض کنم. تمام این اتفاقات تقصیر سعید شیرینی است چون او در قراردادها دست برده است. خدا، شیرینی را نبخشد که با کارهایش اسم همه ما را در دهان مردم انداخت.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: مدارک قرارداد من با پرسپولیس وجود دارد و هیچ مشکلی ندارم که از نظر قانونی پیگیری شود. به غیر از ۵۰ میلیون، یک هزار تومانی هم نگرفتم، باز خدا پدر باشگاه سپاهان را بیامرزد که اول فصل به من پول داد.

دهنوی در پاسخ به این سوال که آیا در چند روز گذشته از باشگاه پرسپولیس ۷۰ میلیون تومان دریافتی داشته، اظهار داشت:‌ واقعاً ۷۰ میلیون پول گرفتم؟ با کدام رسید و سند این حرف را می‌زنند؟ به کدام حساب پول ریختند که من خبر ندارم؟ اگر ۷۰ میلیون گرفته بودم که الان گرسنه نبودم. خسته شدم از بس از سید جلال حسینی و خلعتبری پول دستی گرفتم. اگر این همه پول گرفته بودم که ماشینم را نمی‌فروختم. چشم نداشتند ببینند که من ماشین خوب سوار می‌شوم و چشمم زدند.

وی افزود: کار زشتی است که قرارداد بازیکنان را به دروغ رو می‌کنند. برای آنهایی که ادعای صداقت دارند و این کارها را انجام می‌دهند متاسفم. من اگر چنین پولی می‌گرفتم « خفه » می‌شدم. این کارها را می‌کنند که هواداران در ۲ دقیقه به ما می‌گویند بی‌غیرت و فحش ناموسی می‌دهند. وقتی یک نفر روی سکو می‌گوید بی‌غیرت همه هم ادامه می‌دهند. آقای هوادار! تو که روی سکو سیگار می‌کشی و می‌گویی بی غیرت می‌توانی فوتبال بازی کنی؟ برخی از ما فقط ادعای مسلمانی داریم ولی چیزی از مسلمانی نمی‌دانیم.

« مال دنیا برای این دنیا است و باید دست خالی زیر خاک برویم و آخر هم مورچه‌ها ما را می‌خورند» دهنوی با بیان این جمله، تاکید کرد: از کنار من ۱۵ خانواده نان می‌خورند اما بدون سر و صدا کار می‌کنم چون می‌گویم مال دنیا برای من نیست و باید همه استفاده کنند. بچه جردن نیستم و دهاتی‌ام و خانواده پرجمعیتی داریم. من برای پایین‌ترین نقطه مشهد هستم ولی با صداقت کار می‌کنم.

دهنوی در پایان گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: فوتبالیست‌ها هر چه می‌گیرند حقشان است و نوش جانشان. چرا وقتی یک بسکتبالیست و والیبالیست پول میلیونی می‌گیرد فوتبالیست‌ها نگیرند؟

انتهای پیام/

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا