برنامه‌هاي فشرده دکتر جليلي در اصفهان شروع شد

به گزارش بصیر به نقل از رجانیوز به نقل از رويش، اولين برنامه دبير سابق شوراي امنيت ملي حضور در يادواره ۳۰۰۰ شهيد ارتش اصفهان همزمان با سالروز عروج شهيد صياد شيرازي بود. اين نشست با حضور فرماندهان ارشد ارتش اصفهان، در سالن كوثر واقع در سه راه حكيم نظامي برگزار شد.
 
 
جليل طي سخنراني كوتاهي كه در اين مراسم داشت گفت: اينگونه جلسات و يادواره هاي شهدا ۲ پيام دارند. يك پيام از ما به شهداست و ديگري پيامي است كه شهدا براي ما دارند. پيام شهدا به ما ناشي از زنده بودن آنهاست و پيامشان بشارت است بشارت به « لاَ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلاَ هُمْ يَحْزَنُونَ ». و پيام ما به شهدا اينست كه همچنان راه شما را ادامه مي دهيم و يادتان را در جامعه زنده نگه خواهيم داشت.
 
وی همچنين با اشاره به رشادت هاي شهيد صياد شيرازي گفت: صياد ها امروز در جاي جاي ارتش جمهوري اسلامي ايران حضور دارند و مركز خدمات زيادي نيز مي باشند. در ارتش علاوه بر اينكه بايد جايگاه شهدا را ارج نهيم، بايستي بدانيم تعداد زيادي چهره نوراني و خدمتگزار داريم كه براي كشور خيلي با ارزش هستند.
 
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام پس از پايان اين نشست به ديدار آيت الله ناصري، از علماي برجسته اصفهان خواهد رفت و سپس با آيت الله مهدي ، امام جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبري ديدار مي كند.
 
از ديگر برنامه هاي امروز نماينده مقام معظم رهبري در شوراي امنيت ملي، حضور در گلستان شهدا، ديدار با ديگر علماي اصفهان، حضور و سخنراني در دانشگاه اصفهان و پيام نور و سخنراني در حسينيه حب الائمه- عليهم السلام –  مي باشد.
 
در حال تکمیل….

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا