اتحادیه اروپا و غرب حتی به این قطعنامه هم اکتفا نخواهند کرد.!?

به گزارش بصیر، زمانی که برای ملاقات با خانم اشتون در تهران مسئولان مختلف سیاسی کشور به قطار صف می ایستند ، زمانیکه منافع ملی و دستاورد های علمی و تکنولوژیک کشور به ثمن اندک به پای غرب ریخته می شود، زمانیکه غنی سازی ۲۰ در صد بدون هیچ ملاحظه ای فدا و فنا می شود، زمانیکه در مقابل یاوه گویی ها وزیاده خواهی های غرب و آمریکا سکوت اختیار می شود ، زمانیکه آقایان به جای حمله به دشمن مسلح به دوست و هم وطن و منتقد داخلی خود قهر آمیز حمله می کنند، اتحادیه اروپا هم با آن پرونده سیاه و کثیف در عرصه حقوق بشر برای ایران نسخه می پیچد.

سابقه اروپا برای دنیا روشن است ، تنها در تایخ معاصر دو جنگ جهانی دراروپا رخ داده است ، میلیون ها انسان به خاطر این جنگ ها کشته شده اند. فرانسه در آفریقا سالیان متمادی مرتکب جنایت علیه بشر شده است ، در یک قدم مقدمات کشته شدن بیش از یک میلیون نفر انسان را در رواندا تسهیل کرده است.

در قلب اروپا در کنار مدعیان دروغین حقوق بشر جنایت های بی شماری علیه انسانیت در بوسنی و هرزگویین انجام داده اند، در ایام جنگ تحمیلی عراق علیه ایران حمایت های بی شمار نظامی ، مالی و تسلیحاتی از متجاوز کرده اند.

کشور روباه پیر که دیگر اکنون ناتوان و فرسوده شده است در جنگ دوم  جهانی ، دچار نسل کشی در ایران شده و یک کشور بی طرف در جنگ را اشغال نظامی کرده است . اکثر کشور های اتحادیه اروپا پرونده اینچنینی در مجالس حقوق بشری دارند  حال چه اتفاقی برای ایران رخ داده که توقعات فزاینده و رو به افزایش غرب از ایران بی جواب مانده است .

پایان خواسته های اروپا و امریکا از ایران کجاست؟ مباحث هسته ای ؟ مباحث حقوق بشری ؟ سوریه ، مباحث علمی و فناوری های نوین ، سلاح های موشکی و متعارف ایران ، پیگیری وضعیت سران فتنه ،؟

 پایان خواسته شیطان از جمهوری اسلامی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامیست ، لذا همانطور که بارها گفته شده غرب و اروپا از برنامه هسته ای ایران هراسی ندارند ، از نظام جمهوری اسلامی می ترسند .

در آخر باید گفت آیا بشری در سوریه ، عراق ، افغانستان، میانمار، بحرین، مصر، آفریقا ،پاکستان ، اروپا و آمریکا احتیاج به حمایت و دلسوزی ندارد که هم و غم اتحادیه شیطانی حول محور سران فتنه متمرکز شده است؟!!!

 

 

منبع: تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا