عاقبت فرهنگ کارت به کجا کشید؟

به گزارش بصیر، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: فرهنگ کارت به منظور افزایش امکانات رفاهی و بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان شاغل و بازنشسته است و با این کارت امکان خرید کالاهای اساسی با میانگین تخفیف ۵/۲۶درصد برای فرهنگیان و معلمان فراهم می شود.

عباسپور افزود : فرهنگیان هر ماه با شارژ این کارت ، کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه های فراز که در ۴ شهر ساری ، بابل، قائمشهر و سوادکوه راه اندازی شده و بزودی در سایر شهرها نیز راه اندازی می شود، خریداری کنند.

وی خاطر نشان کرد : در این طرح فرهنگیان ضمن عضویت در فروشگاه می توانند با ارائه کارت بانکی ۱۶ رقمی که عضو شتاب می باشد  ۱۹ قلم از کالاهای اساسی مورد نیاز خود را با میانگین تخفیف ۵/۲۶ درصدی از فروشگاه های تعریف شده برای این کارت خریداری کنند.

عباسپور اضافه کرد: همچنین در فروشگاه های فراز کالاهای دیگر نیز (غیر از ۱۹ کالای اساسی) با حداقل ۱۷ درصد تخفیف و بدون سقف عرضه می گردد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران درباره نحوه عضویت معلمان در طرح فرهنگ کارت گفت: فرهنگیان فرم های مربوط به عضویت را از روی پایگاه اینترنتی صندوق ذخیره فرهنگیان دریافت و مشخصات خود را پس از پر کردن فرم ها اعلام کنند.

 

 

منبع: بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا