افزایش سایت‌های پدافندی برای مناطق حساس/رزمایش بی‌نظیر پدافند هوایی در سال ۹۳

به گزارش بصیر به نقل از گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در ارزیابی عملکرد قرارگاه پدافند هوایی در سال گذشته گفت: در سال ۹۲ پیشرفت‌های خوبی هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی در مجموعه قرارگاه پدافند هوایی داشتیم و با فرمان و نظارت مستقیم مقام معظم رهبری سایت‌های متعددی در مناطق حساس و استراتژیک به مجموعه پدافندی کشور افزوده شد.

 

وی اضافه کرد: در طول سال گذشته در حوزه ارتقاء توان رزم و طراحی، تولید و گسترش انواع سامانه‌های راداری پیشرفت‌های بسیار قابل توجهی در مجموعه پدافند حاصل شد که ورود سامانه راداری آرش، سامانه راداری دهم شهریور و رادار مراقب، از جمله این دستاوردها بود.

 

اسماعیلی همچنین با اشاره به پروژه موشکی تلاش، سامانه موشکی مرصاد «۲» و موشک‌های ارتفاع متوسط شلمچه، افزود: با تلاش متخصصان صنایع دفاعی کشور و همت کارکنان قرارگاه پدافند هوایی، هم‌اکنون این قرارگاه از توانایی خوبی در تمامی سطوح برخوردار است.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) در پایان گفت: برای سال ۹۳ رزمایشی خاص در نظر گرفته شده است که مشابه هیچ‌کدام از رزمایش‌های برگزار شده پدافند هوایی تاکنون نیست و ان‌شاءالله نتایج خوبی برای مجموعه ارکان دفاع هوایی کشور در پی خواهد داشت.

 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا